شمشیرباز گیلانی در مسابقات جام جهانی حضور می یابد

محمد رهبری شمشیرباز گیلانی برای حضور در مسابقات جام جهانی شمشیربازی انتخاب شد.

شمشیرباز گیلانی در مسابقات جام جهانی حضور می یابد

به گزارش ۸دی، مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: از سوی کادر فنی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران، پنج ملی پوش این رشته در مسابقات جام جهانی حضور می یابند که خوشبختانه محمد رهبری از گیلان نیز در این رویداد مهم حضور خواهد یافت.

مرتضی ورزلدوست افزود: از سوی کادرفنی تیم ملی ، مسابقات انتخابی درون اردویی به مدت دو روز بین نفرات حاضر در اردوی تیم ملی شمشیربازی برگزار شد که در نهایت پنج ورزشکار برتر جواز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: رقابت های شمشیربازی جام جهانی اواخر اسفند ماه سال جاری در بوداپست مجارستان برگزار می شود که محمد رهبری شمشیرباز برجسته و شایسته استان گیلان به همراه سایر ملی پوشان پس از یکسال دوری از مسابقات بین‌المللی، در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: امیداوریم محمد رهبری که جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را در اسلحه سابر و در هر دو بخش تیمی و انفرادی کسب کرده ، با قدرت در مسابقات جام جهانی مجارستان نیز حضور یافته و مقام شایسته ای را کسب کند.

 محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی که به همراه تیم ملی اسلحه سابر سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، تاکنون مقامهای زیادی را نیز تصاحب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه