نماینده مردم رشت و خمام در مجلس در گفتگو با ۸دی:

لزوم رعایت پروتکل ها توسط افرادی که از اروپا وارد ایران می شوند/ کرونا انگلیسی در کشور حال کنترل است

سیدعلی آقازاده با بیان اینکه افرادی که به خارج از کشور سفر می کنند باید مواظب باشند و پروتکل ها را رعایت کنند، افزود: در جامعه همه متوجه شدند که می توانند کرونا را کنترل کنند، بنابراین همین مسیری که در حال طی است و به سمت رشد منفی سوق می می دهد باید در سرلوحه کار همه قرار گیرد.

لزوم رعایت پروتکل ها توسط افرادی که از اروپا وارد ایران می شوند/ کرونا انگلیسی در کشور حال کنترل است

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص ویروس جهشی انگلیسی و محدویت تردد پروازهای اروپا و آمریکا، اظهار کرد: رسما اعلام شد پروازها از جمهوری اسلامی به انگلیس و برخی کشورهای اروپایی تقریبا منتفی و انجام نمی گیرد.

وی در خصوص ویروس کرونا جهش یافته، تصریح کرد: طبق نظر مسئولین وزارت بهداشت، ویروس جهش یافته انگلیس در کشور دیده شد و اقداماتی انجام شده و در حال حاضر آمار فوتی ها کاهش یافته است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس ادامه داد: با رعایت مردم و زحمات و تلاش مسئولین، پزشکان، پرستاران و کادر درمان برای کاهش شیوع این ویروس صورت گرفته که باید ادامه پیدا کند.

آقازاده بیان کرد: در روزهای اخیر مهرداد میناوند، علی انصاریان و برخی تلفات در سطوح مختلف داشتیم.

وی با بیان اینکه افرادی که به خارج از کشور سفر می کنند باید مواظب باشند و پروتکل ها را رعایت کنند، افزود: در جامعه همه متوجه شدند که می توانند کرونا را کنترل کنند، بنابراین همین مسیری که در حال طی است و به سمت رشد منفی سوق می می دهد باید در سرلوحه کار همه قرار گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه