استاندار گیلان:

آسیب‌های اجتماعی با گسترش فعالیت‌های ورزشی کاهش می‌یابد/ لزوم در نظر گرفتن سلایق دانش‌آموزان برای استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی مدارس

استاندار گیلان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی با گسترش فعالیت های ورزشی کاهش می یابد، تاکید کرد که استفاده از ظرفیت سالن های ورزشی مدارس باید به صورت متنوع و با درنظرگرفتن سلایق دانش آموزان در رشته‌های مختلف باشد.

آسیب‌های اجتماعی با گسترش فعالیت‌های ورزشی کاهش می‌یابد/ لزوم در نظر گرفتن سلایق دانش‌آموزان برای استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی مدارس

به گزارش ۸دی،ارسلان زارع عصر امروز در دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال، با بیان اینکه ورزش را به خوبی دنبال می‌کنم، اظهار داشت: استعدادهای موجود در رشته بسکتبال نشان از پیشینه گیلان در این حوزه دارد که باید باتوجه به علاقمندی های موجود در جوانان‌ از این ظرفیت به خوبی بهره بگیریم.

وی با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در مسیر کسب سهمیه المپیک در رشته بسکتبال افزود: جوامع کنار توسعه بناها و اماکن، بیش از هرچیزی به پویایی، نشاط و مشارکت اجتماعی نیازمند هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه هرجا فعالیت های ورزشی باشد آسیب‌های اجتماعی کمتر و دوام و پایداری بنیان خانواده ها بیشتر می‌شود، گفت: کیفیت بخشی رشته‌های ورزشی در کنار کمیت، بسیار حائز اهمیت است.

 وی به هدفگذاری ایجاد یکصد زمین بسکتبال خیابانی و تحقق ۳۹ زمین در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت سالن ورزشی مدارس باید به صورت متنوع و با درنظرگرفتن سلایق دانش آموزان در رشته‌های مختلف باشد.

استاندار به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال به میزبانی گیلان اشاره کرد و افزود: با حمایت از طرح‌های فدراسیون بسکتبال امیدواریم شاهد رونق این رشته در بخش همگانی و افزایش بسکتبالیست های گیلانی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

 در این دیدار رئیس فدراسیون بسکتبال، به تحقق دریافت سهمیه المپیک پس از ۱۲ سال به عنوان یک هدف متعالی اشاره کرد و گفت: حضور سه تیم گیلانی آقایان در لیگ دسته یک و دو تیم بانوان در لیگ دسته دو، نشان از پویایی این رشته در این استان است.

 رامین طباطبایی توسعه رشته بسکتبال در محلات را بستری برای گسترش ورزش همگانی دانست و افزود: ظرفیت توسعه این رشته در محیط های باز و پارک های گیلان فراهم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه