مجلس انقلابی یازدهم تجلی اراده و صدای مردم در حاکمیت است

نماینده مردم رشت در مجلس در نطق میان دستور گفت: مجلس انقلابی دوره یازدهم تجلی اراده و صدای مردم در حاکمیت است، چقدر زیباست آنچه که در بین مردم و فضای رسانه‌ای و عمومی در مورد مجلس یازدهم می‌شنویم که این مجلس و نمایندگان آن را انقلابی می‌‎نامند لذا مسئولیت ما نمایندگان سنگین‌تر بوده و باید انقلابی بودن خود را به قضاوت دیگران بگذاریم.

مجلس انقلابی یازدهم تجلی اراده و صدای مردم در حاکمیت است

به گزارش ۸دی، محمدرضا احمدی در صحن علنی امروز( یکشنبه ۱۲ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود ضمن تبریک ایام دهه فجر، گفت: از اعتماد مردم شریف حوزه انتخابیه‌ خود در انتخاب اینجانب به عنوان خدمتگذار خود در خانه ملت صمیمانه سپاسگذارم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس انقلابی دوره یازدهم تجلی اراده و صدای مردم در حاکمیت است، چقدر زیباست آنچه که در بین مردم و فضای رسانه‌ای و عمومی در مورد مجلس یازدهم می‌شنویم، این مجلس و نمایندگان آن را انقلابی می‌‎نامند لذا مسئولیت ما نمایندگان سنگین‌تر و باید انقلابی بودن خود را به قضاوت دیگران بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اقتصاد اولین اولویت کشور است، عنوان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر گره زدن اقتصاد و معیشت مردم به مذاکرات هسته‌ای اشتباه بوده، بی‌توجهی به اقشار ضعیفی همانند کارگران، بازنشستگان، فرهنگیان، کارمندان، کشاورزان و صنعتگران اشتباه بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اعتماد به شیطان بزرگ و دولت تروریست آمریکا، قاتل هزاراتن آزادی‌خواه و به ویژه مسلمان جهان و در راس آنها قاتل سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای دیگر اشتباه بود.

احمدی، ادامه داد: چندین سال از انعقاد توافقنامه برجام می‌گذرد که شاهد هستیم آمریکایی‌ها علاوه بر عدم پایبندی به تعهدات خود همچون سنوات گذشته اقدام به نقض توافق و وضع تحریم‌های گسترده علیه ملت ایران کرده و سرانجام رسما از برجام خارج شده است، از سوی دیگر کشورهای اروپایی نیز به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده و اساسا بود و نبود آنها در برجام تفاوتی برای ایران نمی‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: هرچند این خطای تاریخی را حاصل عملکرد تیم مذاکره کننده و دولت به اصطلاح تدبیر و امید می‌دانیم اما نمی‌توان اقدام مجلس وقت را در تصویب بیست دقیقه‌ای برجام فراموش و از حافظه تاریخی و سیاسی کشور پاک کرد.

وی، گفت: از رئیس جمهور و مسئولین بنیاد شهید انتظار داریم نسبت به پرداخت معوقات و حقوق ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم توجه جدی داشته و برای رفع مشکلات آنها که جوانی و نوجوانی خود را برای امنیت و آرامش کشور هزینه کرده‌اند عزمی راسخ برداشته شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: استان گیلان، شهرستان رشت، خمام و بخش‌های تابع قصه پر غصه‌ای است که با ظاهری سرسبز و فریبنده پوشیده شده اما در زیر پوشش گیاهی آن فقری نهفته که نتیجه آن جوانان بیکار و فاقد شغل، صنعت و اقتصادی نیمه فعال، کشاورزی تک محصولی و سنتی شده است.

احمدی، افزود: در خصوص پسماند زباله سراوان که هر ثانیه بیش از ۱۰ لیتر شیرابه سمی از آن استخراج و سفره‌های زیر زمینه را بسیار آلوده کرده است و مردمان مناطق حاشیه خود را و بسیاری از روستاهای اطراف را مجبور به کوچ اجباری کرده چرا اقدامی جدی و پیشگیرانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مسئولین در خصوص ساماندهی رودخانه‌های درجوب و گله رود آلوده ترین رودخانه‌های جهان که از وسط شهر رشت عبور و گاها مورد استفاده پرورش دهندگان محصولات کشاورزی قرار می‌گیرند چه کار کرده اند، لذا با همت مردم قطعا آینده‌ای از آن مردم و برای مردم داریم.

وی در پایان، گفت: ما فجر آفرینان پیر خمین و فدائیان رهبریم، ما جانبازان و فجر آفرینان هرگز ننهیم قدمی به عقب تا دم مرگ، ما با شهدا عهد بستیم از تن ما خون برزید، از خون ما لاله خیزد هرگز ننهیم به عقب تا شهادت.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه