مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح:

اقتدار و ایستادگی ایران در برابر دشمن به برکت وجود رهبرانقلاب است

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به افول آمریکا و اقتدار ایران در منطقه، گفت: اقتدار و ایستادگی ایران در برابر دشمنان به برکت وجود رهبری انقلاب است.

اقتدار و ایستادگی ایران در برابر دشمن به برکت وجود رهبرانقلاب است

به گزارش ۸دی،سردار بهرام حسینی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از کتاب «گیل مانا»، گفت: هر مراسمی که مال شهدا باشد ما را با اهداف آنها گره می‌زند و این بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از قیام عاشورای امام حسین (ع) تاسی گرفته است، افزود:. شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم در مسیر راه شهدای کربلا حرکت کردند و این مرز مانایی آنها شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش کردند از اسلام چیزی باقی نماند اما مانایی شهدا باعث شد در همه مقاطع سربلند باشیم، اضافه کرد: حرکت در مسیر شهدا زمینه موفقیت ما در همه دوران‌ها و سختی‌ها بود.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس تداوم انقلاب و نظام را بیمه کرده است، افزود: این افسانه نیست شهدای ما قدم در مسیری گذاشتند که قبل از شهادت، شهید شدند، شهادت آنی نیست.

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه شهدا از ذخایر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند، اظهار کرد: امروز در چهل سال دوم انقلاب قرار داریم و باید گام‌ها همانند شهید سلیمانی محکم برداشته شود.

وی به افول آمریکا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره و بیان کرد: با رفتن ترامپ جایگاه ایران ارتقا یافت. امروز جامعه آمریکا به جامعه‌ای ترک خورده و شکست خورده تبدیل شده است.

سردار حسینی اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون شهدا عنوان کرد و افزود: ملت ایران بیش از ۴۰ سال این مسیر را با اقتدار و روحیه جهادی و مقاومت و با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و سختی‌ها طی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران نباید موشک داشته باشد، گفت: پیروزی و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان به برکت وجود رهبری آگاه و دانا است که در دوران ریاست جمهوری ترامپ فرمودند نه جنگ می‌شود نه مذاکره می‌کنیم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه