عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس :

دپوی ۱۸۰ هزار کانتینر کالا در گمرکات کشور/ وزارتخانه‌ها از دخالت‌های ناصحیح اجتناب کنند

سید کاظم دلخوش با تأکید بر عدم مشکل قانونی در گمرکات گفت: به علت برخی از تصمیم‌گیری‌های نادرست برخی از وزارتخانه‌ها این میزان ا کانتینر کالا در گمرکات دپو و در شرایط فعلی ارزی کشور دخالت‌های ناصحیح برای گمرک مشکل‌ساز شده و وزارتخانه‌ها باید قوانین مصوب شده را به‌درستی اجرا کنند.

دپوی ۱۸۰ هزار کانتینر کالا در گمرکات کشور/ وزارتخانه‌ها از دخالت‌های ناصحیح اجتناب کنند

به گزارش ۸دی،سید کاظم دلخوش امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گمرکات گیلان نقش مهمی در رشد اقتصادی و افزایش صادرات کشور دارند، اظهار کرد: همواره قوانین و مقرراتی که در جامعه اتخاذ می‌شود در راستای رفاه مردم بوده و قانون‌گذاران جامعه به مشکلات موجود آگاهی لازم دارند.

وی با اشاره تنظیم قانون امور گمرکات در سال ۹۶-۹۷ گفت: قانون امور گمرکات یکی از آن مورد قوانین بود که به نیاز گمرک و دستگاه‌های مختلف تنظیم و این قانون در سال ۸۸-۸۹ بخشی از آن اصلاح و در سال ۹۷-۹۶ به‌صورت جامع‌تر و بر مبنای ورود و خروج کالا و نیازهای جامعه تنظیم شد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عدم مشکل قانونی در گمرکات بیان کرد: متأسفانه اجرای نادرست و عدم تصمیم‌گیری‌های صحیح برخی از دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی را برای گمرکات ایجاد کرده و تا زمانی که دولت به این موارد ورود نکند این معضلات ادامه‌دار است.

نماینده مردم‌صومعه سرا در مجلس با اذعان به اینکه ۱۸۰ هزار کانتینر کالا در گمرکات کشور دپو شده است، تصریح کرد: به علت برخی از تصمیم‌گیری‌های نادرست برخی از وزارتخانه‌ها این میزان از کانتینر کالا در گمرکات دپو و در شرایط فعلی ارزی کشور دخالت‌های ناصحیح برای گمرک مشکل‌ساز شده و وزارتخانه‌ها باید قوانین مصوب شده را به‌درستی اجرا کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه