تاکید استاندار گیلان بر آمادگی مقابله با حوادث احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی

 فرمانداران استان در تماس تلفنی با استاندار گیلان، گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان‌ها برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی طی روزهای پیش رو ارائه دادند.

تاکید استاندار گیلان بر آمادگی مقابله با حوادث احتمالی ناشی از استقرار سامانه ناپایدار جوی
به گزارش ۸دی،باتوجه به ورود سامانه بارشی به استان، دکتر ارسلان زارع عصر امروز در تماس های تلفنی جداگانه با فرمانداران سراسر استان، آمادگی شهرستان ها و ستادهای مدیریت بحران برای مواجهه با دشواری های احتمالی ناشی از ورود سامانه ناپایدار جوی به گیلان و نیز تدابیر اتخاذشده را پیگیری کرد.
 استاندار گیلان همچنین در تماس با مدیران کل دستگاه های خدمات رسان، بر ضرورت در نظر گرفتن تمهیدات لازم بویژه برای تردد در محورهای مواصلاتی استان و نیز ارائه خدمات لازم به مردم تاکید کرد.
 طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان و بر اساس نقشه های پیش بینیِ امروز، بتدریج از غروب سامانه سرد و بارشی در منطقه تقویت و از اواخر وقت بارش برف در ارتفاعات شدت پیدا می کند و بارش برف در جلگه آغاز خواهد شد.
 طبق این اعلام؛ از غروب امروز  تا فردا با کاهش محسوس دما، در بخش هایی از استان برف شدت بیشتری دارد و از اواخر وقت پنجشنبه این سامانه بارشی از مرزهای شرقی استان خارج می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه