تقدیر و تشکر مردم از سرعت عمل پلیس در دستگیری سارقان طلافروشی در رشت

نحوه ارتکاب سرقت از طلافروشی سام رشت با حضور سارقان دستگیر شده در محل وقوع جرم تشریح شد که با استقبال و تقدیر و تشکر مردم از سرعت عمل نیروی انتظامی استان در دستگیری سارقان نیز همراه شد.

تقدیر و تشکر مردم از سرعت عمل پلیس در دستگیری سارقان طلافروشی در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” در حاشیه بازسازی صحنه وقوع جرم سرقت از طلا فروشی سام رشت اظهار داشت: پلیس در راستای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان با تشکیل قرارگاه مقابله با سرقت، پیشگیری و کاهش وقوع سرقت را در دستورکار خود قرار داده است.

وی آگاهی‌بخشی، آموزش و بالا بردن دانش انتظامی شهروندان را مهمترین اقدامات پیشگیرانه در راستای در کاهش وقوع سرقت اعلام کرد و افزود: امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه با مشارکت مردم محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به نحوه دستگیری سارقان طلافروشی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت گزارش‌ مردمی در ۱هشت دی‌ماه سالجاری مبنی بر وقوع سرقت یک باب مغازه طلا فروشی در خیابان سردار جنگل رشت، بلافاصله موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و تلاش‌های ارزنده ماموران پلیس آگاهی هر ۴ متهم این پرونده شناسایی و در چند عملیات جداگانه در شهرستان رشت دستگیر شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کلیه طلاهای مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف و یک دستگاه خودرو نیز در راستای این پرونده توقیف شد اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

گفتنی است، ظهر امروز نحوه ارتکاب سرقت از طلافروشی سام رشت توسط سارقان دستگیر شده در محل وقوع جرم تشریح شد که با استقبال و تقدیر و تشکر مردم از سرعت عمل نیروی انتظامی استان در دستگیری سارقان همراه شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه