در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

جنگل های اشکور رودسر همچنان در آتش می سوزد/ تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد

فرماندار رودسر در تشریح آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل های اشکور، گفت: در تلاش برای مهار آتش هستیم اما به جهت وسعت آتش، شدت وزش باد و گستردگی حجم آتش، اطفای حریق مشکل است.

جنگل های اشکور رودسر همچنان در آتش می سوزد/ تلاش ها برای اطفای حریق ادامه دارد

به گزارش هشت دی، جنگل های منطقه رزگردن اشکورات از شب گذشته دچار آتش سوزی شدیدی شد و تلاش ها برای اطفای حریق در منطقه ادامه دارد.

 

محمد مهدی مظفری” فرماندار رودسر در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی جنگل های اشکور، اظهار کرد: در تلاش برای مهار آتش هستیم اما به جهت وسعت آتش، شدت وزش باد و گستردگی حجم آتش، اطفای حریق مشکل است.

وی با اشاره به صعب العبور بودن منطقه دچار آتش سوزی شده، افزود: تا محل آتش سوزی حدود ۱ساعت پیاده روی دارد و این کار را سخت تر می کند.

کامیار صاحبپور، رئیس هلال احمر رودسر نیز در گفتگو با هشت دی، با بیان اینکه آتش سوزی ها تقریبا مهار شده است اظهار کرد: برای مهار آتش جنگل های اشکور نیروهای حفاظت منابع طبیعی، بسیج و نیروهای مردمی نیز در منطقه حضور دارند.

در ادامه یکی از امدادگران حاضر در محل آتش سوزی نیز در رابطه با آخرین وضعیت منطقه، گفت: همین حد می توانم بگویم که هنوز آتش مهار نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
افرین بر عملیات مهارکنندگاه اتش سوزی جنگل رزگردن خصوصا افراد بسیج بومی دست همه شما درد نکنه
ناشناس
خسته نباشید به تمامی عزیزانی که در اتش سوزی جنگل اشکورات منطقه رزگردن گفته باشم دست تک تک عزیزانی که در این عملیات جان فشانی کردن درد نکنه و..... ولی علیزاده از استان قزوین
در حاشیه