مهدی حسین نژادی
در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

آتش سوزی مجدد در جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران/ فرماندار آستارا: طرف آذری هیچ اقدامی برای خاموش کردن آتش انجام نداده! + فیلم و عکس

جنگل های منطقه مرزی بهارستان در نوار مرزی جمهوری آذربایجان و ایران، بامداد جمعه بار دیگر دچار آتش سوزی شده است.

آتش سوزی مجدد در جنگل های نوار مرزی آذربایجان و ایران/ فرماندار آستارا: طرف آذری هیچ اقدامی برای خاموش کردن آتش انجام نداده! + فیلم و عکس

به گزارش ۸دی، آتش‌سوزی در منطقه مرزی بهارستان آستارا و مربوط به اراضی جنگلی جمهوری آذربایجان بار دیگر از بامداد جمعه آغاز شده است، هم اکنون فرماندار، نیروی های آتش نشانی، مرزبانی، هلال احمر، منابع طبیعی، سپاه و بسیج در این منطقه مرزی حضور داشته و شرایط را تحت نظر دارند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان گیلان مبنی بر وزش باد گرم شدید و افزایش دما، فرمانداری آستارا نسبت به احتمال وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی و کوهستانی و برخی حوادث غیرمترقبه هشدار داده و خواستار آمادگی دستگاه های مرتبط شده است.

فرماندار آستارا در جریان بازدید از محل آتش سوزی در منطقه مرزی بهارستان در گفتگو با خبرنگار هشت دی با بیان اینکه آتش در حوزه سرزمینی جمهوری آذربایجان و در حاشیه مرز با جمهوری اسلامی ایران در آستارا قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه این منطقه مرزی و جنگلی جمهوری آذربایجان از چهار روز پیش در حال سوختن است و امروز با وزش باد گرم بر حجم آتش افزوده شده و تاکنون از طرف آذری هیچ اقدامی برای خاموش کردن آتش صورت نگرفته است.

عباس صابر، افزود: به دلیل نزدیکی محل آتش سوزی به مرز آستارای ایران، هم اکنون نیروهای مرزبانی، آتش نشانی، هلال احمر، سپاه و بسیج و همچنین نیروهای منابع طبیعی آستارا در محل حادثه حضور دارند تا در صورت سرایت آتش به سمت ایران اقدامات لازم برای اطفای حریق صورت پذیرد.

در ادامه ویدئو و تصاویری از “مهدی حسین نژادی” عکاس پایگاه خبری هشت دی از وضعیت منطقه مشاهده می کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آتش سوزی جنگل های بهارستان کی تمام میشود
در حاشیه