یک گیلانی ناظر گروه داوری استقلال و پرسپولیس شد

مسعود فلاح از گیلان به عنوان ناظر گروه داوری بازی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران شد.

یک گیلانی ناظر گروه داوری استقلال و پرسپولیس شد

به گزارش ۸دی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار کرد: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، گروه داوری بازی حساس استقلال و پرسولیس تهران اعلام شد که مسعود فلاح از گیلان نیز ناظر گروه داوری این دیدار شد.

علرضا وهابی افزود: مسعود فلاح هم اینک مسئولیت کمیته داوران هیات فوتبال گیلان را دراختیار دارد و انتخاب وی به عنوان ناظر گروه داوری حساس ترین بازی دور رفت رقابت های لیگ برتر،  نشان  از لیاقت این داور باسابقه استان گیلان است.

وی ادامه داد: تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران عصر امروز دوشنبه ۲۲ دی ماه در دیدار معوقه از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در شهرآورد تهران در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار می گیرند.

وی بیان کرد: همچنین محمدرضا پورهادی از گیلان به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال در دیدار تیم های نود ارومیه و بادران تهران حضور دارد که این بازی عصر امروز(دوشنبه) از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ارومیه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان بیان کرد: این در حالی است که بازی تیم های لیگ برتری نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان که روز یکشنبه ۲۱ دی ماه از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد، داوران گیلانی این بازی را قضاوت کردند.

وهابی خاطرنشان کرد: در این دیدار چهار داور گیلانی حضور یافتند که حمید حاج ملک به عنوان داور وسط، عسگر محمدی به عنوان کمک داور، حامد تازه پور به عنوان داور چهارم و کمیل غلامی نیز به عنوان داور پشت دروازه در این دیدار حضور داشتند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه