امام جمعه کوچصفهان:

حمله معترضان به کنگره آمریکا نشانه انسداد سیاسی و افول امریکا است

امام جمعه کوچصفهان حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا را نشانه انسداد سیاسی و افول امریکا عنوان کرد و افزود: در هیچ کشور جنگ زده ای چنین اتفاقی رخ نداده است این در حالی است که حمله کنندگان به کنگره آمریکا را تروریسم داخلی می نامند ولی اغتشاشگران فتنه ۸۸ را معترض قانونی می دانند.

حمله معترضان به کنگره آمریکا نشانه انسداد سیاسی و افول امریکا است

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام حکیمی گیلانی امام جمعه کوچصفهان اظهار کرد: یکی از موهبت های خداوند به یکایک ما انقلاب شکوهمند اسلامی است که با خون شهدا و مجاهدت رزمندگان، آزادگان، خانوادهای شهدا و مدیریت و امامت،امام بزرگوار شکل گرفت که یکی از اهداف آن استقلال در حوزه های مختلف است.

وی عرضه شدن تمدن اسلامی به دنیا را از اهداف دیگر شکل دهی به انقلاب اسلامی و تبدیل شدن به جامعه‌ مهدوی در هنگامه ظهور حضرت مهدی (عج) یک مأمنی برای همه ما باشد، عنوان کرد.

امام جمعه کوچصفهان با بیان اینکه منطق و شعار امام راحل ما اشداء علی الکفار و رحماء بینهم بود، گفت: منطق مردم ایران از دیرباز این بود که نه مظلوم باشید و نه ظالم باشید.

وی با اشاره به اینکه در ۱۷دی ماه سال ۵۶روزنامه اطلاعات به ساحت امام بزرگوار توهین کرد و افزود: در ۱۹ دی مردم آیه استرجاع را خواندند و به خیابان ها ریختند و گفتند که به امام ما توهین شده این تجمعات همچنان ادامه پیدا کرد که انقلاب ما در بهمن ۵۷شکل گرفت.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی از جمله وظایفی که یکایک ما در مقابل این موهبت الهی را یادآوری ریشه های تاریخی انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان عنوان و تصریح کرد: نسل جوان باید بداند که چه مسیر هایی طی کردیم تا انقلاب شکل گرفت.

امام جمعه کوچصفهان افزود: پذیرش FATF معنایش این است که مدافعان حرم ما همه تروریسم بودند و حامیان مردم مظلوم همه تروریسم بودند.

حجت الاسلام حکیمی گیلانی اظهار کرد: تعریف ما از تروریسم با تعریف غربی ها کاملا متفاوت هست آنها می گویند بزنید، بکشید و منافع آنها را دست بگیرید و کسی آنها را حمایت کرد می گویند تروریسم اگر ما زیر چتر FATF برویم آنها به تراکنش های مالی ما دست پیدا می کنند و هویت تاجران ما برای آنها مشخص می شود.

وی ادامه دار: با پذیرش FATF بستر نابودی عمق راهبردی ایران را با دست خودمان فراهم کرده ایم.

وی به فرمایشات رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها متذکر شده اند برای اینکه در این منجلاب نیفتیم نیاز به یک دولت حزب‌اللهی و انقلابی و از دل مردم شکل گیرد.

امام جمعه کوچصفهان با اشاره به دولت شهید رجایی که مصداق بارز یک دولت حزب اللهی است، افزود: شهید رجایی به وزراء خود می فرمود به دیدار علماء بروید تا به شما مشاوره دهند تا مسیر درست را انتخاب کنید.

حجت الاسلام حکیمی با بیان اینکه امیر کبیر نیز از جمله کسانی بود که رفتار انقلابی و اسلامی در عصر ناصرالدین داشت، افزود: ۸ سال از عمر این دولت می گذرد اما مسکن مهر کوچصفهان همچنان مثل قبل هست بار ها مسؤلین گفتند برای بازدید برویم گفتیم مشکل همچنان است.

وی با بیان اینکه چنین بازدیدی فایده ندارد مگر می خواهیم کاندید شویم برای انتخابات بازدید برویم، گفت: یکبار قبل از انتخابات رفتید بازدید و نقاط قوت و ضعف را باید دست‌تان باشد بروید حل کنید.

وی ادامه داد: از جمله کار های امیر کبیر بنیانگذاری دارالفنون و روزنامه وقایع الاتفاق برای اینکه تحلیل مردم بیشتر و مردم بیدارتر شوند، تاسیس کرد با رشوه خواری مبارزه کرد و حقوق خود ناصرالدین شاه را کم کرد و انجام دادن اصلاحات اجتماعی و حمل سلاح گرم و سرد و جلوی قمه کشی ها را گرفت.

امام جمعه کوچصفهان حمله معترضان به ساختمان کنگره آمریکا را نشانه انسداد سیاسی و افول امریکا عنوان کرد و افزود: در هیچ کشور جنگ زده ای چنین اتفاقی رخ نداده است حمله کنندگان به کنگره آمریکا را تروریسم داخلی می نامند ولی اغتشاشگران فتنه ۸۸ را معترض قانونی می دانند.

امام ‌جمعه کوچصفهان خاطرنشان کرد: شناور نفت کش کره جنوبی که توسط سربازان مقام معظم رهبری بخاطر آلودگی زیست محیطی جلوی آن را گرفتند به قول آن بزرگواری که گفته بود که کسی بخواهد از خلیج فارس عبور کند باید فارسی بلد باشد و با زبان فارسی با ما صحبت کند و این اوج عظمت جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعضی از روستاهای ما در طول روز آب آشامیدنی ندارند و اگر هم دارند به مدت ۲ساعت در روز دریافت می کنند بعضا کیفیت آب مشکل دارد در بعضی از روستاها وضعیت وخیم تر است این آب را دارند مصرف می کنند مسئولین باید خجالت بکشند، گفت: آقای مسئول آب استان باید خجالت بکشید آیا خودتان از این آب استفاده می کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه