آخرین وضعیت مراحل آماده‌سازی ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی آستارا + تصاویر

ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی آستارا آخرین مراحل آماده‌سازی خود برای میزبانی از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور را پشت سر می‌گذارد.

آخرین وضعیت مراحل آماده‌سازی ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی آستارا + تصاویر

به گزارش ۸دی، ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی آستارا محل برگزاری دیدار‌های خانگی تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا این روز‌ها آخرین مراحل بازسازی و تجهیز خود را پشت سر می‌گذارد و مسئولان آستارا در تلاش هستند این ورزشگاه به طور کامل در هفته های آینده آماده میزبانی از تیم های فوتبال لیگ یکی در جام آزادگان شود.

در حال حاضر امکانات ساختاری رختکن ورزشگاه با پیشرفت بسیار خوبی به اتمام رسیده و هم اکنون کارگران مشغول نصب تجهیزات هستند.

در ورزشگاه وحدت آستارا به نصب دوربین های مدار بسته در محوطه ورزشگاه اقدام شده است. در همین رابطه شش میلیارد ریال اعتبار برای فنس‌کشی ورزشگاه وحدت آستارا اختصاص یافته است و عملیات فنس کشی دور ورزشگاه وحدت با یک ارتفاع استاندارد و جانمایی و نصب نیمکت مربیان و بازیکنان آغاز شده و شن ریزی و تسطیح ورزشگاه با همکاری شهرداری آستارا در حال انجام است.

نصب و راه اندازی سیستم روشنایی ورزشگاه وحدت آستارا نیز با تخصیص اعتبار لازم در دستور کار قرار دارد. دو باب رختکن استاندارد و سرویس بهداشتی اختصاصی برای تیم ها در ورزشگاه وحدت آستارا نیز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال ساخته شده و ادارات آب، برق و گاز آستارا برای راه اندازی انشعابات آنها در تلاش هستند.

در ادامه تصاویر “مهدی حسین نژادی” را از آخرین وضعیت مراحل آماده‌سازی ورزشگاه وحدت شهرستان مرزی آستارا می بینید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه