ولایت پذیری شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان این مطلب که ولایت پذیری شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد، با ارسال پیامی، اولین سالگرد شهادت ایشان را تسلیت گفت.

ولایت پذیری شهید حاج قاسم سلیمانی، موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد

به گزارش ۸دی، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی- مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

“با رفتن سردار شهید قاسم سلیمانی به حول و قوّه‌ی الهی کار او و راه او متوقّف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند. “

یک سال از خبرغم انگیز شهادت سردار شهید سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار، که کل آزادیخواهان جهان بشریت به ویژه امت واحده و بزرگ اسلام و علی الخصوص ملت رشید و شهید پرور کشور سرافرازمان ایران را عزادار نمود گذشت.

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز ازولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

ولایت‌پذیری و پیروی مطلق از ولایت فقیه از برجسته‌ترین خصوصیات حاج قاسم بود که موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد، تا جایی که تمام جهان امروز حاج قاسم را با واژه دلنشین سردار دلها می شناسند.

 یقین داریم بر اساس وعده تخلف ناپذیر الهی، خون پاک این شهید عزیز، مسیر جهاد را هموارتر و راه و رسم مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر از گذشته خواهد کرد. بی تردید انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک این سرداران آغشته کردند و آینده نشان خواهد داد خون بر شمشیر پیروز است.

اینجانب سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه ابومهدی المهندس را به رهبر معظم انقلاب، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 

علی اسماعیلی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه علوم پزشگی گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مهدی صاحب ساده کار(یک شهروند عادی)
با سلام ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار بزرگ امت اسلام ؛از نظر حقیر حاج قاسم سلیمانی خودش یک امت بود.که توانست سلایق گوناگون را در زیر خیمه اسلام گرد آورد.در کنار ولایت پذیری؛ راز ماندگاری حاج قاسم را باید در نوع نگاه او به انسان و جامعه جستجو کرد که جملات فوق مصداق عینی این نظر حقیر است: دو نمونه از دیدگاه های آن شهید را مرور می کنیم: * اینکه در جامعه مدام بگوییم او بی حجاب و این باحجاب است یا اصلاح طلب و اصولگراست، پس چه کسی می‌ماند؟ اینا همه مردم ما هستند. آیا همه بچه های شما متدین‌اند؟ آیا همه مثل هم هستند؟ نه. اما پدر، همه اینها را جذب می‌کند و جامعه هم خانواده شماست.اینکه بگوییم من هستم و بچه های حزب اللهی خودم، اینکه نمی‌شود حفظ انقلاب. (پانزدهمین اجلاس روز جهانی مسجد - تهران ؛ مرداد 96) * من اصلاً قبول ندارم در بین بچه‌ حزب‌اللهی‌ها بگیم این آدم با اون شکل و قیافست...! همان دختر کم‌حجاب، دختر منه، دختر ما و شماست؛ نه دختر خاص من و شما، اما جامعه‌ ماست. (توئیت به مناسبت روز حجاب - تیر 98) کاش در متن بیانیه تان دقت بیشتری می کردید که چهره رحمانی این سردار عزیز زیباتر برای این نسل جلوه گری نماید. مهدی صاحب ساده کار
در حاشیه