در گفتگو با ۸دی مطرح شد:

خاطره جالب پدر شهید مدافع حرم گیلانی از محقق شدن وصیتنامه پسرش توسط سردار سلیمانی

پدر شهید سجاد طاهرنیا گفت: پسرم از سردار سلیمانی درخواست کرده بود که بعد از شهادتش ما را به ملاقات رهبری ببرد و ایشان هم وصیتنامه فرزندم را به حضرت آقا نشان دادند و ما پس از مدتی به دیدار حضرت آقا رفتیم.

خاطره جالب پدر شهید مدافع حرم گیلانی از محقق شدن وصیتنامه پسرش توسط سردار سلیمانی

پدر شهید “سجاد طاهرنیا” در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با بیان اینکه فرزندش در وصیتنامه خود درخواستی از شهید سلیمانی داشت اظهار کرد: سجاد در وصیتنامه خود از سردار سلیمانی خواسته بود که مقدمات دیدار من و مادرش با مقام معظم رهبری را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدش در وصیتنامه خود نوشته بود که من نتوانستم کاری برای پدر و مادرم انجام بدهم خاطرنشان کرد: سجاد از سردار سلیمانی درخواست کرده بود که بعد از شهادتش ما را به ملاقات رهبری ببرد و ایشان هم وصیتنامه فرزندم را به حضرت آقا نشان دادند.

پدر شهید طاهرنیا با اشاره به استقبال سردار سلیمانی از پیشنهاد فرزندش تصریح کرد: پس از مدتی، سردار سلیمانی به وصیتنامه شهیدمان عمل کرد و فرصتی فراهم شد که ما با رهبری دیدار و گفتگو کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رفتار و منش سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی برای من و مادر شهید طاهرنیا بسیار ارزشمند بود افزود: بعد از یکسال که خدمت رهبری رسیدیم، ایشان به ما گفتند که سردار سلیمانی وصیت شهید طاهرنیا را به ایشان نشان دادند.

 

پدر شهید طاهرنیا با بیان اینکه سردار سلیمانی به گردن همه ما حق دارد خاطرنشان کرد: ایشان صادقانه به مردم خدمت می‌کردند و ما نیز به ایشان عشق می‌ورزیم چرا که ایشان جان خود را برای عزت و سربلندی انقلاب فدا کرد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی کاری کرد که دنیای غرب روی ایران حساب ویژه باز کند و این موضوع بسیار مهم و با ارزش است گفت: ایشان به گردن همه مسلمانان حق دارند زیرا برای عزت و سربلندی ما جانفشانی و ایثار کردند.

وی به دیدار خود و جمعی دیگر از خانواده‌های شهدای گیلانی با حاج‌قاسم اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان در جلسه‌ای که با ما داشتند درباره مسائل مختلف صحبت کردند و تأکید ویژه‌ای بر اهمیت ایثارگری و شهادت داشتند.

پدر شهید طاهرنیا با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصیتی بسیار والا و بزرگ بود تصریح کرد: پیش‌بینی ایشان مبنی بر اینکه داعش به زودی نابود می‌شود برای ما بسیار جالب و مایه شگفتی بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه