فرمانده سپاه قدس گیلان:

غربالگری حدود ۷۰ درصد مردم گیلان در طرح شهید سلیمانی

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان، گفت: کل جغرافیای گیلان را بین ۲هزار پایگاه مقاومت تقسیم کرده و حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند.

غربالگری حدود ۷۰ درصد مردم گیلان در طرح شهید سلیمانی

به گزارش ۸دی، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان  در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا که با حضور دکتر رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان اظهار کرد: کل جغرافیای گیلان را بین دو هزار پایگاه مقاومت تقسیم کرده و حدود ۷۰ درصد مردم گیلان غربالگری شده‌اند.

وی با اشاره به پیشرفت قابل‌توجه در اجرای طرح غربالگری سردار شهید سلیمانی افزود: رشت، انزلی، املش، رودبار، فومن، شفت، لاهیجان و ماسال بالای ۷۰ درصد غربالگری شده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به حمایت از خانواده‌های کم‌بضاعت مالی در کنار اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی تصریح کرد: همه خانواده‌هایی که مشکوک به کرونا هستند و مشکل اقتصادی دارند به لحاظ معیشتی و ریالی حمایت می‌شوند که تاکنون ۵۶۲ خانوار از ۱۴۱۶ خانوار موردحمایت قرارگرفته‌اند.

وی از حسن مشارکت مردم در گیلان ابراز خرسندی کرد و گفت: مشارکت مردم گیلان در مساعدت به سپاه در اجرای طرح شهید سلیمانی بسیار خوب بوده و در مواسات هم مردم گیلان ۹۶ میلیارد تومان در غالب مواسات و کمک مؤمنانه کمک کرده‌اند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه طی ۴۰ روز طرح شهید سلیمانی در گیلان به اتمام خواهد رسید، افزود: امیدواریم با پیشرفت کنونی تا دو هفته آینده غربالگری بیماران در کل استان به اتمام برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه