تجلیل فرمانده سپاه قدس گیلان از پرستاران + تصاویر

همزمان بافرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار، فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت از تلاش‌های پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

تجلیل فرمانده سپاه قدس گیلان از پرستاران + تصاویر

به گزارش ۸دی، همزمان بافرارسیدن ایام ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت از تلاش‌های پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این بازدید ضمن گرامیداشت این ایام با اشاره به تلاش‌های کادر درمانی در یکسال اخیر در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: پرستاران مدافعان خط مقدم سلامت کشور هستند که در یکسال اخیر مشقت‌های فراوانی را تحمل کردند.

سردار عبدالله‌پور ایثار را یکی از ویژگی‌های بارز پرستاران دانست و تصریح کرد: امروز همه ملت ایران قدردان جانفشانی‌های کادر درمان و پرستاران هستند.

وی با بیان اینکه سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به کادر درمان استفاده خواهد کرد عنوان داشت: امروز حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا اولویت سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان کادر بهداشت و درمان ماه‌هاست که نتوانسته اند عزیزان خود را ببینند و از لحاظ روحی و عاطفی در فشار هستند و انصافا باید عنوان کرد کار این عزیزان یک جهاد است و با وجود همه مشکلات پیش روی آنها، این افراد همچنان در سنگر جهاد حضور دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار عبدالله‌پور گفت: کادر بهداشت و درمان ماه‌هاست که نتوانسته اند عزیزان خود را ببینند و از لحاظ روحی و عاطفی در فشار هستند و انصافا باید عنوان کرد کار این عزیزان یک جهاد است و با وجود همه مشکلات پیش روی آنها، این افراد همچنان در سنگر جهاد حضور دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه