امام جمعه فومن:

۴۰سال تمام دنیا دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی را در نطفه خفه کنند

امام جمعه فومن با بیان اینکه همه دنیا چهل سال قبل دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند، گفت: اتحاد کفار و مشرکین به این دلیل بود، که نمی خواستند یک الگوی جدید مدیریت دینی سرکار بیاید و به موفقیت برسد.

۴۰سال تمام دنیا دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی را در نطفه خفه کنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام نقدی ضمن تسلیت بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدیزدی اظهارداشت: آیت الله یزدی یار وفادار به انقلاب و امامین بودند و از اول تا به آخر دراین مسیر ثابت قدم ماندند.
وی ادامه داد: این یک نعمت الهی است و همه ما باید از خدا بخواهیم ،در راهی که قدم برداشتیم ثابت قدم و عاقبت بخیر شویم.

امام جمعه فومن باتوجه به ترور دانشمند هسته ای کشورمان با دست سیاه استکبار گفت: ملت ایران از نعمت علم این شهید پرافتخار محروم شد،دانشمندان کشور بخاطر کینه و غضب دشمن مجبور هستند مخفیانه و گمنام زندگی کنند تا منافع شان به ملت برسد.

وی تصریح کرد: ما ازسیلی سخت نباید غافل شویم قطعا سیلی سخت باید جواب این خون آشامان باشد و سیلی سخت مقدمه انتقام سخت است و ما یقین داریم نظام مقدس جمهوری اسلامی هردو را انجام خواهد داد.
حجت الاسلام نقدی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل با همکاری بعضی از کشورهای خودفروخته مثل عربستان دست به چنین جنایاتی میزند. این کشورها منافقانه با برچسب اسلام دست به این جنایت ها میزنند و برعلیه اسلام قدم برمیدارند.

امام جمعه فومن با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل یکی از سخت ترین دوران خود را سپری می کنند،گفت: در ایام گذشته دو کشور آمریکای جنوبی دولت هایی بر سرکار آمدند که هر دو مخالف سیاست های ایالات متحده آمریکا هستند علیرغم همه تلاش های آمریکا تا این دولت ها به قدرت نرسند اما مردم به تفکر ضدآمریکایی این دولت ها رای دادند این یک تهدید بزرگ برای آمریکاست.
وی با بیان اینکه مشکل بزرگ داخلی امروز آمریکا قدرت ریاست جمهوری این کشور است که دو جناح برای رسیدن به هدف خود بشدت وارد نزاع سیاسی شده اند، افزود: آمریکا اعتراضات داخلی شدیدی را تجربه می کند اما بخاطر امپراتوری رسانه که متاسفانه در دستان پلید خودشان است خیلی از مسائل بروز داده نمی شود.

حجت الاسلام نقدی با ابیان اینکه از اسرائیل خبر می رسد که پارلمان برای مرحله دوم منحل شده است، خاطرنشان کرد: مردم اسرائیل به خیابان ها ریخته اند تا نخست وزیر این کشور استعفاء دهد این اتفاقات کام این دو استکبار را تلخ کرده که این برای مستضعفین عالم خبر خوشی است.

وی با اشاره به اینکه مسئولین کشورمان دراین ایام وحدت وهمدلی را باید به زیبایی ترین شکل ممکن حفظ کنند، افزود: مسئولین خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و از بعضی کارها و صحبت های تفرفه انگیز پرهیز کنند.

امام جمعه فومن اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران چهل سال قبل بعنوان یک الگوی مدیریت دینی وسیاسی در جهان ظهور کرد از روز اول ممالک وسیاست مداران ضد دین بادشمنی به نظام مقدس ما پرداختند.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه همه دنیا چهل سال قبل دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند چون نماینده دین بود، گفت: اتحاد کفار و مشرکین به این دلیل بود که نمی خواستند یک الگوی جدید مدیریت دینی سرکار بیاید و به موفقیت برسد.

امام جمعه فومن ادامه داد: شعارشان جدایی دین از سیاست و زندگی مردم بود‌ بافشار حداکثری برکشور می خواهند این را نشان دهند که دین نمی تواند درجامعه مدیریت کند لذا همه بدانیم اختلاف دنیای شرک و نفاق باجمهوری اسلامی ایران نه تنها با ملت است بلکه با دین است وهر کشوری که بخواهد با پرچم دین حکومت کند با آن دشمنی می کنند.

وی باگرامیداشت ایام شهادت شهید بزرگوار آیت الله دکترمفتح یکی از کارهای مهم شهید مفتح را گره زدن و نزدیکی مراکز علوم دینی و مراکز علوم دنیوی عنوان کرد و افزود: اتحاد بین حوزه و دانشگاه را رقم میزد نتیجه اتحاد این می شود که دین و دنیا می توانند همدیگر را برای رشد و تعالی ملت کمک کنند اما منافقین به دنیای کفر خدمت کردند و این شهید را ترور کردند.
امام جمعه فومن خاطرنشان کرد: امروز عملکرد عالمانی مثل شهیدفخری زاده چون درخدمت نظام دینی هستند را دشمن بر نمی تابد که در عرصه های مختلف به مردم خدمت می کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه