مشارکت ۱۳۲ گروه جهادی برای اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در سنگر و کوچصفهان

فرمانده سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت گفت: ۱۳۲ گروه جهادی اجرای طرح غربالگری یا بیماریابی شهید سلیمانی را در بخش‌های سنگر و کوچصفهان برعهده دارند.

مشارکت ۱۳۲ گروه جهادی برای اجرای طرح غربالگری شهید سلیمانی در سنگر و کوچصفهان

به گزارش ۸دی، سرگرد پاسدار مهدی نورسته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳۲ گروه جهادی اجرای طرح غربالگری یا بیماریابی شهید سلیمانی را در بخش‌های سنگر و کوچصفهان برعهده دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان شهرستان رشت تصریح کرد: این گروه های جهادی در طی ۱۵ روز آینده ۳۶ هزار خانوار شهری و روستایی این بخش‌ها را مورد غربالگری بهداشتی قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: عمده برنامه‌های غربالگری شامل تب‌سنجی و جمع‌آوری اطلاعات از خانواده‌ها است و تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار سنگری و کوچصفهانی مورد معاینه و جمع‌آوری اطلاعات بهداشتی قرار گرفتند.

نورسته اظهار داشت: در این طرح بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج به یاری مراکز بهداشتی درمانی این دو بخش می‌روند و این طرح با پشتیبانی بخشداران، شهرداران و دهیاران سنگر و کوچصفهان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت افزود: خانوارها سفیران سلامت هستند و به‌عنوان متولی مدیریت کرونا در خانواده‌ها، جمع‌آوری اطلاعات و آمار خانوارها و ارائه آن به مراکز بهداشتی و درمانی حائز اهمیت هستند.

نورسته بیان کرد: از اهداف این طرح، مشاهده موارد مشکوک به بیماری کووید ۱۹ و معرفی به مراکز بهداشتی و آماده‌سازی قرنطینه خانگی بیماران و همچنین معرفی مبتلایان حاد به بیمارستان‌ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه