به گزارش ۸دی،سرهنگ سید اکبر قاسمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» در راه اعتلای علمی و دفاعی اسلام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداشت، اظهارداشت: خون پاک این شهید بیش از پیش جوانان کشورمان را در رسیدن به اهداف بزرگ اسلام و انقلاب به حرکت در می آورد و این خود خاری در چشم دشمنان قسم خورده کشور اسلامی و انقلابی ماست.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای کشور، اظهار کرد: انتقام از عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه و گام نهادن و حرکت مسئولان و جوانان انقلابی ما در مسیر و اهداف علمی این شهید والامقام بی شک محقق می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران حقیرشان بدانند خون شهید جان تازه ای به حرکت علمی و دفاعی ما می دهد و جوانان بیدار ما را بیش از پیش در رسیدن به اهداف اسلامی و انقلابی کشورمان به حرکت در می آورد و خواب راحت را از چشمان دشمنان می گیرد.

قاسمی گفت: مسئولان کشورمان باید منویات رهبر انقلاب را پیگیری کنند و با نهراسیدن از دشمن و حرکت انقلابی در مسیر شهدا قدم بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از ترورهای ناجوانمردانه این است که حرکت و رشد علمی کشورمان را کند کنند، اما این دشمنان بدانند که مردم و جوانان ما هوشیارند و قطعا سیلی محکمی از سوی امت حزب‌الله و مردم عزیز خواهند خورد.