فرماندار صومعه‌سرا مطرح کرد:

اجرای طرح غربالگری «شهید سلیمانی» با ١۵٠ گروه در صومعه‌سرا

فرماندار صومعه‌سرا گفت: طرح غربالگری «شهید سلیمانی» هم اکنون در قالب ١۵٠ گروه سه نفره با مشارکت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در حال اجرا است.

اجرای طرح غربالگری «شهید سلیمانی» با ١۵٠ گروه در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی،«سیدجلال سیدمحمدی» شامگاه شنبه در جلسه طرح غربالگری حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: طرح غربالگری «شهید سلیمانی» به شیوه محله و خانواده محور و مبتنی بر شعار«هر خانه یک پایگاه سلامت» عملیاتی می‌شود.

وی افزود: این طرح هم اکنون در قالب ١۵٠ گروه سه نفره با مشارکت سپاه، بسیج و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در حال اجرا است.

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در این طرح سه موضوع مراقبت، حمایت و نظارت در دستور کار قرار دارد گفت: تست‌های گسترده هدفمند و هوشمند، شناسایی وبیماریابی، جداسازی و رهگیری بیماران، تقویت فرآیند درمان و کاهش اپیدمی بیماری کووید ١٩ از اهداف این طرح است.

سیدمحمدی با اشاره به اینکه در طرح غربالگری «شهید قاسم سلیمانی» پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران در روستاها کمک‌های پیشگیرانه و همیاری ارائه می‌‌دهند تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های طرح شهید سلیمانی حمایت از افرادی است که به علت ابتلا به کرونا در خانه مانده‌اند و بر این اساس برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی به این افراد داده می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: ماسک زدن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به شمار می‌رود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه