فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف انبار احتکار ۸۰ میلیاردی/کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در رشت

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۴۸ هزار بسته انواع پوشک احتکاری به ارزش ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.

کشف انبار احتکار ۸۰ میلیاردی/کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در رشت

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام این خبر اظهارداشت: در راستای برخورد با محتکران، ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از احتکار مقدار زیادی پوشک بچه در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی تصریح کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و محرز شدن صحت موضوع، محل احتکار مورد شناسایی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، ۴۸ هزار بسته انواع پوشک بچه احتکاری را کشف کردند، افزود: پوشک‌های کشف شده در بسته‌های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۲۴، ۳۴، ۳۸ و ۴۴ عددی است.
وی به معرفی متهم ۶۰ ساله این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و اذعان داشت: کارشناسان ارزش این اقلام را ۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه و بدون اغماض پلیس با کسانی که بخواهند با احتکار کالا در بازار اخلال ایجاد کنند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر در رشت
همچنین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش، هروئین و تریاک در بخش سراوان شهرستان رشت خبر داد.
سردار “عزیزاله ملکی” در این خصوص اظهارداشت : با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت، کامیون خاور حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه سراوان متوقف کردند.
فرمانده انتظامی گیلان به کشف ۷۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش، ۳۵ کیلوگرم ماده مخدر هروئین و یک کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: متهم ۳۷ ساله به همراه همدست ۲۸ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سردار ملکی در پایان با تاکید بر عزم جدی پلیس در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک در حوزه موادمخدر را بلافاصله از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه