نماینده مردم لنگرود در مجلس:

۳۰ درصد شبکه برق استان گیلان فرسوده است

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به فرسودگی ۳۰ درصد شبکه برق استان به دلیل نوع آب و هوایی، گفت: قول‌های مساعدی برای اختصاص اعتبارات لازم جهت نوسازی شبکه برق داده شده است.

۳۰ درصد شبکه برق استان گیلان فرسوده است

بازار به گزارش ۸دی،پرویز محمدنژاد صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار خانه خالی در سراسر کشور وجود دارد، بیان کرد: اجرای طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی برای بهره‌مندی کسانی که در حوزه تأمین مسکن دچار مشکل هستند مؤثر است.

وی با اشاره به ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی، گفت: شورای نگهبان به موضوعاتی همچون چگونگی شناسایی خانه‌ها و جلوگیری از دور زدن این قانون توسط مالکان اشاره داشت که این موارد در اصلاحات، لحاظ شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه برای اجرای درست قانون نیازمند همکاری همه مسئولان به ویژه دولت هستیم، تصریح کرد: مجلس عدالت‌محوری در حوزه تقنینی و نظارتی را در دستور کار دارد زیرا تقویت نظارت، موجب تحقق عدالت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارشات دریافتی میزان تولید گاز استان گیلان از میزان مصرفی آن بیشتر است، عنوان کرد: نحوه انتقال و توزیع گاز مهم است و با توجه به افت فشار گاز در استان‌های شمالی، خط ۴۸ اینچی که از سمنان کشیده شد وضعیت را بهینه کرده است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت تلفیق استفاده از گاز و مازوت و گازوئیل، خاطرنشان کرد: از آنجایی که در سوخت مازوت انباشت داریم لذا مصرف تلفیقی و استفاده از هر دو این انرژی‌ها مدنظر است.

محمدنژاد با بیان اینکه ۳۰ درصد از شبکه برق گیلان به دلیل نوع آب و هوای این استان فرسوده است، تصریح کرد: تا به امروز حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به حساب شرکت توانیر استان واریز شده و قول‌های مساعدی نیز برای اختصاص مبلغ قابل قبولی جهت نوسازی شبکه برق داده شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه