امام جمعه خمام:

مشکلات مدیریتی خمام در عرصه میدان و عمل حل می شود/ با رسانه‌ها لشکرکشی مجازی راه نیاندازید

حجت‌الاسلام اسدالله زاده خطاب به مسئولین خمام گفت: محل حل مشکلات مدیریتی منطقه ما، عرصه میدان و عمل است، نه رسانه‌ها! اختلاف سلیقه‌هایتان را در اتاق‌های دربسته نگه دارید و از طریق رسانه‌ها لشکرکشی مجازی به راه نیاندازید.

مشکلات مدیریتی خمام در عرصه میدان و عمل حل می شود/ با رسانه‌ها لشکرکشی مجازی راه نیاندازید

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت الاسلام “حامد اسدالله زاده” امام جمعه خمام در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج باید بهانه‌ای برای یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های مخلصانه‌ای که قله‌هایی همچون قاسم سلیمانی‌ها را آفریدند باشد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه شاید بتوان بزرگترین و مهم ترین نتیجه برجام را به دست آمدن یک تجربه بزرگ ملی دانست که توانست نگرش بسیاری از ایرانیان را نسبت به آمریکا و اروپا تصحیح کند اظهار کرد: بدبینی ایرانیان به آمریکا به بیش از ۸۰ درصد رسید و نسل سوم و چهارم انقلاب یک دوره آمریکاشناسی را بالعیان تجربه نمودند.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مذبذبین داخلی که طبق وصف قرآن لاإلی هؤلاء و لا إلی هؤلاء هستند و جهت خود را دقیقا با وزش بادهای سیاسی تنظیم می‌کنند اذعان کرد: آنها درصدند تا چهره کریه آمریکا را با امثال بایدن تطهیر و تلطیف کنند تا زمینه مذاکره مجدد را فراهم نمایند.

وی تصریح کرد: دشمن شناسی که در ماجرای برجام برای ما ایجاد شد هرگز از یادهای جوانان این مرز و بوم نخواهد رفت که اولین کسی که نقض برجام را نمود همان اوباما ای بود که برجام را امضا کرده و جو بایدنی که معاون او بود.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با تاکید بر اینکه ماهیت گرگ صفتی آمریکا با تغییر چهره به میش و امثال آن تغییر نخواهد کرد ابراز کرد: حدود دو ماه تا استقرار بایدن در کاخ سفید باقی مانده است و پس از استقرار هم چند ماه برای تسلط او بر امور زمان خواهد برد لذا با توجه به اتمام دولت یازدهم در جمهوری اسلامی، بایدن هم به خوبی می‌داند که هر اتفاقی را باید با دولت آینده رقم بزند، بنابراین مواجهه او با دولت کنونی بیشتر بازی سیاسی خواهد بود تا اقدام عملی.

امام جمعه‌ خمام هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری در تعطیلات کرونایی را از اقدامات بسیار مناسب ستاد کرونا دانست و افزود: وقتی بر اساس اذعان کارشناسان بیش از ۶۰ درصد از ابتلائات به کرونا براثر مسافرت‌ها بوده است، تصمیم به مدیریت مسافرت‌ها بسیار عاقلانه است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی تصریح کرد: با اعمال محدودیت‌هایی که در مسافرت‌ها و مشاغل ایجاد می‌شود، بسیاری از اقشار آسیب‌پذیر که درآمدشان وابستگی مستقیم به مسافرت دارد و امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند دچار آسیب می‌شوند که فرماندهی ستاد کرونا باید نسبت به آن‌ها توجه جدی داشته باشد.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با اشاره به فعالیت گروه های جهادی بیش از روال قبل افزود: از جمله عرصه‌های خدمت رسانی در این روزها با توجه به کمبود ذخایر خون در سازمان انتقال خون استان گیلان این است که گروه‌های جهادی و بسیجیان ما سازماندهی شده، با اهدای خون، به کمک بیماران و نیازمندان خونی بپردازند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه از دستگاه قضائی در خمام انتظار می‌رود با برپا کنندگان تجمعات غیرقانونی مانند گاوجنگ و امثال آن برخورد بازدارنده و قاطع داشته باشد گفت: وقتی همه جامعه و دستگاه‌های اجرایی بسیج شده‌اند تا مانع از انتشار کرونا شوند، نباید عده‌ای سودجو با برگزاری برنامه‌های اینچنینی جان خود و خانواده‌های مردم را به خطر بیاندازند.

وی در ادامه افزود: برگزاری گاوجنگ شرعا و قانونا اشکال دارد و با ممنوعیت‌های تجمعات در این روزها، جرمشان مضاعف خواهد بود.

حجت‌الاسلام اسدالله زاده در ادامه خطاب به مسئولین خمام گفت: محل حل مشکلات مدیریتی منطقه ما، عرصه میدان و عمل است، نه رسانه‌ها! اختلاف سلیقه‌هایتان را در اتاق‌های دربسته نگه دارید و از طریق رسانه‌ها لشکرکشی مجازی به راه نیاندازید.

امام جمعه خمام تصریح کرد: اولویت‌های مسئولین با اولویت‌های مردم، ایجاد امید در جامعه میکند و اگر حقیقتا پیرو سیره و سبک ولایت فقیه در جامعه هستید، سیره رهبر معظم انقلاب ایجاد حس امیدواری و روحیه نشاط و امید به آینده‌ای روشن در جامعه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه