تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات کارخانجات گیلان

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: نوسازی خط تولید کارخانه ایران پوپلین با سرمایه‌گذاری بانک‌های ملی و تجارت و همچنین راه‌اندازی مجدد کارخانه پوشش با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال پیگیری است.

تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای رفع مشکلات کارخانجات گیلان

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عبارت “مجلس انقلابی” وظیفه سنگینی را بر دوش مجلس یازدهم گذاشته است اظهار داشت: تلاش برای رفع مشکلات مردم در حوزه اقتصادی و معیشتی اولویت کار مجلس یازدهم است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرایی شدن طرح بهبود معیشت مردم گفت: مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان برای ۶ ماهه دوم امسال پیش‌بینی شده است؛ البته دولت برای اجرای این طرح مقاومت می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  با بیان اینکه در طرح مذکور فقط اعتبارات برای خرید کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار می‌گیرد عنوان داشت: در این طرح به برای جلوگیری از ایجاد تورم بیشتر، پول نقد در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد.

کوچکی‌نژاد طرح رتبه‌بندی فرهنگیان را یکی از طرح‌های در دستور کار مجلس دانست و تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون فرهنگی منتظر تحقق این طرح هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اجرای تحقق حمل و نقل ریلی در شهر رشت را راهکاری برای کاهش مشکلات ترافیکی این شهر دانست و افزود: این پروژه بیش از یک هزار  میلیارد اعتبار نیاز دارد که در حال رایزنی برای تامین اعتبار آن هستیم.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری  از سد عزیزکیان با هدف تامین آب مورد نیاز رودخانه‌های شهرستان در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: هدف از بهره‌برداری از این سد جلوگیری از خشک شدن رودخانه‌های شهر رشت بعد از به‌سازی و رفع آلودگی آن‌ها است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده برای سرمایه‌گذاری بانک ملی و بانک تجارت در کارخانه ایران پوپلین به منظور رفع مشکلات این کارخانه ابراز داشت: نوسازی خط تولید این کارخانه از جمله وظایفی است که به عهده این دو سرمایه‌گذار گذاشته شده است.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای رفع مشکلات کارخانه پوشش ورود کرده است گفت: در تلاش هستیم تا با همکاری این نهاد مجدد کارخانه پوشش را راه‌اندازی کنیم.

منبع: بسیج

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه