رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۲ مامورنما در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲ مامورنما در شهر رشت خبر داد.

به گزارش ۸دی،سرهنگ “رحیم شعبانی”  با اعلام این خبر اظهارداشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی‌های صورت گرفته دو متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان وسایلی از قبیل، ۳ دستگاه بیسیم، ۳ عدد افشانه دفاع شخصی، یک رشته دستبند، تعدادی بست پلاستیکی، ماسک و کلاه پوششی، تعدادی احکام ماموریتی یکی از ارگان‌های دولتی، تابلو ایست و شوکر کشف شد.
سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳ فقره اخاذی از شهروندان با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند خاطرنشان کرد: ۵ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان به معرفی کلیه متهمان این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه