تعدادی از ایتام و کودکان محسنین میهمان فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی گیلان شدند

تعدادی از ایتام و کودکان محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با حضور در مقر فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی این استان، با سرهنگ رضا باباپور دیدار و گفتگو کردند.

تعدادی از ایتام و کودکان محسنین میهمان فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی گیلان شدند

به گزارش ۸دی، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در این نشست، با بیان اینکه امنیت جزء نعمت هایی است که باید شکرگزار آن بود، اظهار کرد: امنیت و سلامت از موهبات الهی است که اگر زمانی به خطر بیفتد، آدمی قدر آن را خواهد دانست.

وی، با تقدیر از همکاری یگان ویژه نیروی انتظامی استان در اجرای “طرح هر کارمند، یک حامی”، گفت: امروز تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین به نمایندگی از خانواده بزرگ کمیته امداد امام(ره) آمده اند تا از شما عزیزان برای فراهم آوری امنیت و همچنین حمایت هایتان از مجموعه کمیته امداد امام (ره) تشکر و قدردانی کنند.

اهرابی، ادامه داد: امیدواریم دست نوازش پدری شما همچنان بر سر ایتام و فرزندان محسنین مستدام باشد و یاور ما در تأمین نیازهای این کودکان باشید.

سرهنگ رضا باباپور، نیز در این نشست با اشاره به اینکه فرزندان این سرزمین، آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: امید آینده کشور به این عزیزان است و امیدواریم سربازان خوبی برای همه هم میهنان گرانقدر، به ویژه خانواده بزرگ کمیته امداد امام(ره) باشیم.

فرماندهی یگان ویژه نیروی انتظامی استان گیلان با استقبال از اجرای طرح «هر کارمند، یک حامی»، تأکید کرد: اکثر نیروهای ما حداقل یک فرزند را مورد حمایت خود دارند و برای اجرای این طرح به طور ویژه تر استقبال کرده و وظیفه خود می دانیم.

گفتنی است در انتهای این دیدار، مانور آزادسازی گروگان توسط نیروهای یگان ویژه برای حاضرین برگزار گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
یک شهروند عادی
سلام یعنی شما بچه های در این سنین(۷-۶) را جمع و برای آنان مانور آزادسازی گروگان اجرا کردید؟ آنهم به مناسبت هفته ناجا؟!!!!!!!! یعنی خدا وکیلی با فرزندان خودتان نیز این کارها را می کنید؟ البته وقتی مشاور فرهنگی شهربشوند جتاب ایرج نوذری نباید زیاد تعجب کرد. خدا عاقبت مان را ختم بخیر کند. مهدی صاحب ساده کار
در حاشیه