سردار عبدالله‌پور در منطقه سیل زده گمیشان:

هر چه به این مردم خدمت کنیم کم است/ تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان گلستان با بیان اینکه هرکاری که صورت می گیرد از مردم و برای مردم است، گفت: بخش زیادی از واحد های مسکونی ساخته شده با کمک های خیرین مردمی و نیروهای جهادی انجام شده است.

هر چه به این مردم خدمت کنیم کم است/ تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنیم

به گزارش ۸دی، سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین افتتاح ۸۷ واحد مسکونی در منطقه سیل زده گمیشان گلستان که توسط استان گیلان ساخته شد، اظهار کرد: با بیان اینکه هرکاری که صورت می گیرد از مردم و برای مردم است.

وی افزود: بخش زیادی از واحد های مسکونی ساخته شده با کمک های خیرین مردمی و نیروهای جهادی انجام شده است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر کوتاهی بود ما را ببخشید، گفت: مردم خیر در مساجد گیلان کمک های زیادی انجام دادند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه هر چه به این مردم خدمت کنیم کم است، افزود: این انقلاب شکست ناپذیر است و همه ایمان داشته باشید با وجود همه فشار ها، تحریم ها و مشکلات این انقلاب الهی راه خود را ادامه می دهد.

وی ادامه داد: ۴۱ سال است که این انقلاب تحت شدیدترین فشارها است، اما ما همه این تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سیل شهریور ماه در شهرستان تالش، گفت: در این سیل منازل ۲۵۳ خانواده از بین رفت و سپاه در آن جا ورود کرده و تهعد داده است.

وی ادامه داد: من از منطقه ای می آیم که سیل زده هستند اما همان مردم به تعهدی که اینجا دادند عمل می کنند؛ پس یقین بدانید خداوند با این مردم است و بعد از هر سختی حتما گشایش های فراوانی خواهیم داشت.

 

به گزارش هشت دی، علاوه بر تکمیل تمام و کمال زیرساخت های ۸۷ واحد مسکونی در گمیشان، لوازم اولیه و ضروری زندگی شامل یخچال، گاز، تلویزیون، موکت، پتو و… برای این واحدها تهیه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه