بیانیه روحانیون و ائمه جماعات در حمایت از تریبون و خطیب نماز جمعه بخش سنگر

روحانیون و ائمه جماعت بخش سنگر در حمایت از تریبون و خطیب نماز جمعه سنگر بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه روحانیون و ائمه جماعات در حمایت از تریبون و خطیب نماز جمعه بخش سنگر

به گزارش ۸دی،روحانیون و ائمه جماعت بخش سنگر در حمایت از تریبون و خطیب نماز جمعه سنگر بیانیه‌ای صادر کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن‌الرحیم

نماز جمعه از عبادت‌هایی است که انجام آن بسیار تاکید گردیده و جنبه عبادی سیاسی دارد که در خطبه‌های آن از تقوی و مسائل سیاسی، اجتماعی صحبت می‌شود.

خطیب محترم جمعه از این تریبون مسائل و مشکلات مردم را نیز از مسئولین مطالبه می‌کند تا با هم‌افزایی و همکاری بیشتر، وضعیت اقتصادی جامعه نیز اصلاح شود. مسئولین وظیفه دارند از رهنمودهای خطیب جمعه در راستای اهداف انقلاب اسلامی و بهبود وضعیت سیاسی_اقتصادی، پیروی نموده و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

در طول تاریخ انقلاب اسلامی اتفاق افتاده که عده‌ای از این مسیر انحراف پیدا کرده و بعضاً اتهاماتی را به این جایگاه محترم وارد می‌کنند که جای بسی تامل است…

ما روحانیون بخش سنگر از مواضع انقلابی امام جمعه محترم بخش و بیان مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی شهرمان توسط ایشان از تریبون نماز جمعه حمایت کرده و معتقدیم این روحیه مطالبه‌گری که خواست مقام معظم رهبری(مدظله) می‌باشد به مرور زمان، ان شاءالله، در حل مشکلات موثر خواهد بود.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم بخش سنگر از همه مسئولین شهری می‌خواهین دست به دست هم دهند و با همدلی و همکاری به ادای وظیفه مشغول راشتد و از هرگونه فرافکنی و سستی در انجام وظیفه پرهیز کرده و دین خود را به شهدا و انقلاب اسلامی که زمینه‌ساز انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) می‌باشد، ادا نمایند.

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
روحانیون و ائمه جماعات بخش سنگر
۱۸/مهر/۱۳۹۹
۲۱/صفر/۱۴۴۲

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه