فرمانده سپاه قدس گیلان:

مدیران شهرستانی دست به کار شوند/ سپاه کمک به مردم را جزء وظیفه خود می داند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سپاه پیمانکار نیست و قصد پیمانکاری هم ندارد اما در زمان بحران، کمک به مردم را جزء وظایف خود می داند و با تمام قوا در مهار و مدیریت بحران حضور داریم.

مدیران شهرستانی دست به کار شوند/ سپاه کمک به مردم را جزء وظیفه خود می داند

به گزارش ۸دی،  سردار محمد عبدالله پور امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد مدیریت بحران فرمانداری تالش اظهار کرد: مردم با مدیران محلی رو در رو می شوند و از آنها انتظار دارند؛ بنابراین مدیران شهرستانی منتظر کسی نباشند و خودشان کار را پیش ببرند.

وی ادامه داد: سپاه پیمانکار نیست و قصد پیمانکاری هم ندارد اما در زمان بحران، کمک به مردم را جز وظایف خود می داند و با تمام قوا در مهار و مدیریت بحران حضور داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: همه امکانات و توانایی خود را در اختیار مردم و دولت خواهیم گذاشت و وقتی سپاه اعلام آمادگی می کند و به میدان وارد می شود، جای تاسف است که برخی ارگان ها در انجام کار می مانند.

وی ادامه داد: تا کی قرار است با بارش باران دچار آسیب شویم؛ باید شما دست به دست هم دهید و مشکلات زیرساختی و کشاورزی و آبخیزداری تالش را هر چه زودتر حل کنید و ما در کنارتان خواهیم بود.

او گفت: با مردم صحبت کنید و راهی برای انتقال آنها از بستر رودخانه به جایی مناسب پیدا کنید و بهترین ایده را خود مردم خواهند داد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران گیلان نیز در این جلسه گفت: نگرانی مردم از برخی خسارت ها نظیر ریزش پل، تا حد زیادی برطرف شده است و مدیریت بحران تا به سامان رسیدن کامل مردم، در منطقه حضور دارد.

امیر مرادی افزود: راه های اصلی مناطق سیل زده به طور کامل قابل استفاده است و آب و برق و گاز همه دایر شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه