امام جمعه خمام:

مردم از تناقض گویی ها و افسارگسیختگی ها در بازار خودروهای داخلی به تنگ آمده اند

امام جمعه خمام با بیان اینکه مردم ما حقیقتا از این همه تناقض گویی ها و افسارگسیختگی ها در بازار خودروهای داخلی به تنگ آمده اند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانطور که وعده داده اند نسبت به ساماندهی صنعت خودرو و قیمت های افسار گسیخته آن اقدام جدی و راهگشایی انجام دهند.

مردم از تناقض گویی ها و افسارگسیختگی ها در بازار خودروهای داخلی به تنگ آمده اند

به گزارش هشت دی، حجت الاسلام اسدالله زاده در خطبه های نماز جمعه شهر خمام با بیان اینکه یکی از قصه های پر غصه ی این روزهای کشور، صنعت خودرو و اجحافی است که در حق مردم عزیز کشور صورت پذیرفته است، اظهار کرد: علیرغم اینکه خود کارشناسان حوزه صنعت معتقدند نیاز کشور به تولید خودرو در سال به صورت خوشبینانه حدود ۷۰۰ هزار خودرو جدید می باشد ولی وقتی تولید کننده در مدیریت عرضه و تقاضا نقش ایفا می کند، قیمت حاشیه بازار و امثال آن ها، بازی با الفاظ خواهد بود.

امام جمعه خمام ادامه داد: وقتی مردم ما کیفیت را از تولید کننده مطالبه می کنند می گوید که به جهت تحریم امکان افزایش تکنولوژی به داخل کشور وجود ندارد ولی وقتی نگاه به تیراژ فراوان محصولات خارجی و سفرهای مدیران خودرویی به فرانسه و کره جنوبی می کنیم، می بینیم که نه تنها این سفرها کم نشده است که مبادلات تجاری آقایان مدیر بیشتر هم شده است در نتیجه مردم ما نمی دانند قسم حضرت عباس را باور کنند یا دم خروس را!

حجت الاسلام اسدالله زاده یکی دیگر از قصه های پرغصه ی این درد، پُتک اشتغال زایی است؛ که هر دفعه که تهدید به رقابت آزاد شده اند، محکم بر سر مردم کوبیده اند که رقابت آزاد تولید ملی و اشتغال هزاران نفر را از بین می برد! گفت: این چه استدلالی است وقتی بر اساس اذعان کارشناسان به ازای هر سه شغلی که در صنعت خودرو ایجاد می شود یک کشته یا مجروح به واسطه عدم کیفیت خودرو به وقوع می پیوندد.

وی ادامه داد: مردم ما حقیقتا از این همه تناقض گویی ها و افسارگسیختگی ها در بازار خودروهای داخلی به تنگ آمده اند و امیدواریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی همانطور که وعده داده اند نسبت به ساماندهی صنعت خودرو و قیمت های افسار گسیخته آن اقدام جدی و راهگشایی انجام دهند.

امام جمعه خمام تصریح کرد: متأسفانه در هفته گذشته و در انتهای هفته دفاع مقدسی که بیش از ۲۰۰هزار شهید تقدیم اسلام و کشور شد تا از ارزش ها و ناموس شیعه دفاع شود، شاهد وقاحت هرچه تمام در نمایشگاه تجهیزات ورزشی تهران بودیم و تأسف بار تر اینکه این بی حرمتی با حضور وزیر ورزش و جوانان اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام اسدالله زاده ادامه داد: اگر آقایان یادشان رفته، کسی پیدا شود و به یادشان بیاندازد که ما فقط در یک روز سه شهید ارتشی برای پایین کشیدن جسم بی جان ناموس شیعه از نگاه نامحرمان بعثی در خرمشهر فدا کردیم، تا همه بدانند شیعه نسبت به ناموسش حساس است، آن وقت در انتهای همان هفته دفاع مقدس با حضور وزیر ورزش و جوانان زنان بزک کرده را با آن پوشش وقیح بیاورند و برای تبلیغ کالاهای ورزش به نمایش بگذارند!

امام جمعه خمام تصریح کرد: امیدواریم که این اشتباه از سر جهل و غفلت بوده باشد که اگر خدای نکرده بخواهد امثال این نمایشگاه ها تکرار شود دیگر چنین حمل به خیر و صحتی از طرف جامعه حزب الله اتفاق نخواهد افتاد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: امسال همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند برای زیارت اربعین تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و در روز اربعین شکوه به اباعبدالله خواهیم داشت که « یا أَیُّهَا الْعَزیزُ مَسَّنا وَ أَهْلَنَا الضُّرُّ وَ جِئْنا بِبِضاعَهٍ مُزْجاهٍ فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ وَ تَصَدَّقْ عَلَیْنا إِنَّ اللَّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقین‏»

وی در ادامه به درپیش بودن هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: یکشنبه ۱۳مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته نیروی انتظامی است که خدمت همه عزیزان مان در نیروی انتظامی تبریک عرض می کنیم و امیدواریم خداوند متعال توفیقات شان را روز افزون بفرماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه