رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان:

نانوایی سیار در تالش راه اندازی شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از راه اندازی یک واحد نانوایی سیار در تالش خبر داد و گفت: این نانوایی سیار به پخت و توزیع رایگان نان بین مردم مناطق سیل زده اقدام می کند.

نانوایی سیار در تالش راه اندازی شد

به گزارش ۸دی،«مجید دوهندو» به بازدید خود از روستاهای آسیب دیده از سیل اخیر تالش اشاره و اظهارداشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات و موکب های این ستاد آماده کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل تالش هستند.

وی از ارسال بسته های معیشتی شامل برنج، چای، حبوبات و شکر به مناطق سیل زده تالش خبر داد و افزود: این بسته های معیشتی بین آسیب دیدگان از سیل توزیع می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان  با بیان اینکه به همه موکب ها اعلام شده که هر کدام از مواکب وسایل معیشتی به اندازه توانشان تهیه و به مناطق سیل زده ارسال کنند، تصریح کرد: از همه ظرفیت ستاد و موکب ها برای کمک به سیل زدگان استفاده می کنیم.

دوهندو از راه اندازی یک واحد نانوایی سیار در تالش خبر داد و گفت: این نانوایی سیار به پخت و توزیع  رایگان نان بین مردم مناطق سیل زده اقدام می کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان از اعلام آمادگی ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان برای همکاری با فرمانداری تالش خبر داد و افزود: این ستاد امکانات خود را برای کاهش رنج های آسیب دیدگان از سیل به کار گرفته تا مشکلات مردم مناطق سیل زده برطرف شود.

دوهندو خدمت به مردم را عین عبادت دانست و خاطرنشان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلاتی که به سبب سیل اخیر برای مردم پیش آمده هرچه سریع تر حل شود.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه