امام جمعه کوچصفهان:

نباید اسیر امپراطوری رسانه ای غرب شویم

امام جمعه کوچصفهان گفت: نباید اسیر امپراطوری رسانه ای غرب شویم که قاتلی را قهرمان نشان می دهد و سردار قهرمان ما را تروریست اعلام می کنند و حکم به ترور او می دهند.

نباید اسیر امپراطوری رسانه ای غرب شویم

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام احمد حکیمی در خطبه های نماز جمعه کوچصفهان اظهارداشت: از سیره عملی حضرت سیدالشهدا درس هدایت را باید آموخت امامی که حتی بفکر هدایت دشمن خود امثال عمر سعد و شمر در لحظات عمرشان بودند.

وی با بیان اینکه قدرت ایمان مردم ما رمز پیروزی هشت سال دفاع مقدس بود، تصریح کرد: دشمنان ما به زعم خودشان می خواهند از مکانیسم ماشه استفاده کنند ولی گلوله ای دیگر نمانده که بخواهید ماشه را بکشید دستتان خالیست.

امام جمعه کوچصفهان در مورد سند۲۰۳۰، گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد سند ۲۰۳۰ بارها تاکید داشتند ولی شاهدیم نماد های مقدس از کتاب ها دارند حذف می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نباید اسیر امپراطوری رسانه ای غرب شویم که قاتلی را قهرمان نشان می دهد و سردار قهرمان ما را تروریست اعلام می کنند و حکم به ترور او می دهند.

حجت الاسلام حکیمی افزود: هیچ فرقی بین جو بایدن و ترامپ نیست بعضی از دیپلمات های ما نقد را به نسیه فروختن این همان اشتباه است که روزی میگفتن بوش برود اوباما بیاید خوب می شود سیاست همه آنها یکیست.

وی با اشاره به حمایت از تولیدات داخلی، افزود:  تکیه به توان داخلی داشته باشیم.

امام جمعه کوچصفهان با اشاره  به اینکه هزینه تمدید دفترچه روستاییان چندین برابر شده، گفت: انتظار داریم استاندار و نمایندگان مجلس موضعی گیرند هنوز ساکت اند مردم به شما رای دادند که از حق شان دفاع کنید.

وی ادامه داد: در گرانی هر روزه خودرو نمایندگان ما ساکت اند چرا؟این سکوت ما را به شک وا می دارد.

حجت الاسلام حکیمی خاطرنشان کرد: شنیده شده تصمیم دارند که واکسن کرونا را از آمریکا وارد کنند،مگر ما تحریم دارویی نبودیم چطور شده امروز مهربان شده اند؟قضیه خون های آلوده فرانسه تکرار نشود توصیه ما اینست وارد کننده واکسن خود و خانواده شان ابتدا امتحان کنند بعد به مردم بدهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه