فرماندار لاهیجان:

محصولات استراتژیک لاهیجان، قابل رقابت با نمونه های خارجی است

فرماندار لاهیجان با تاکید بر اینکه یکی از محصولات استراتژیک کشور چای است، گفت: اگر چایکاران، کارخانجات و سازمان چای هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند، می توانیم به ارتقا، بهره وری و عرضه کیفی چای در بازارهای جهانی برسیم.

محصولات استراتژیک لاهیجان، قابل رقابت با نمونه های خارجی است

به گزارش ۸دی،یونس محمودی عصر امروز در دیدار با رئیس سازمان کشور با تاکید بر اینکه یکی از محصولات استراتژیک کشور چای است، اظهارداشت: اگر چایکاران، کارخانجات و سازمان چای هر کدام به وظایف خود به درستی عمل کنند، می توانیم به ارتقا، بهره وری و عرضه کیفی چای در بازارهای جهانی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در حد امکان و توان خود برای حمایت از چایکاران تلاش کنند، گفت: می توانیم با استفاده از فرصت، ظرفیت و پتانسیل ها، این موضوع را القا کنیم که همگان از چای ایرانی مصرف کنند.

فرماندار لاهیجان افزود: چای ارگانیک ایرانی می تواند با چای فرآوری شده و غیر بهداشتی کشور های دیگر رقابت کند.

وی آموزش چایکاران را یک عامل مهم برای ارتقا صنعت چای دانست و خاطر نشان کرد: آموزش محور توسعه است و کشاورزان آموزش دیده می توانند با ترکیبی از سنت و مدرنیته، به تولید محصول کیفی بپردازند.

محمودی گفت: همه محصولات استراتژیک لاهیجان مانند چای، برنج، کلوچه و … با استانداردسازی جهانی، قابل رقابت با نمونه های خارجی خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه