مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خبرداد؛

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دنیای مجازی امروز افزایش سواد رسانه یکی از برنامه های است که دنبال می شود از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان بسیج رسانه با دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد.

انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان بسیج رسانه و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

به گزارش ۸دی،«مهدی پارسا» امروز در دیدار هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان با  «دوستدار» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان اظهار کرد: بسیج رسانه فعالیت های ارزنده ای در حوزه های مختلف دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی موفق هستند که پیوست رسانه‌ای داشته باشند، گفت: امروز، اهمیت رسانه بر همگان ثابت شده است اما داشتن سواد رسانه‌ای از مقوله‌های است که بایستی بدان توجه شده و در صدور مجوزهای رسانه‌ای، تحقیقات لازم از مورد فرد موردنظر انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان ادامه داد: در حال حاضر در گیلان ۴۰۰ رسانه مجازی و مکتوب فعال است و از این حیث جز پنج قطب رسانه‌ای کشور محسوب می شویم.

وی به اخلاق و منش رسانه‌ای اشاره کرد و افزود: رسانه ها بایستی با رفاقت و رقابت در کنار هم پویاتر از گذشته به فعالیت بپردازند و از تخریب هم بپرهیزند.

پارسا با تاکید بر اینکه افراد نخبه رسانه‌ها را شناسایی کرده و در این زمینه برنامه ریزی صحیح و تاثیرگذار داشته باشیم خاطرنشان ساخت: آموزش فن‌بیان و سواد رسانه‌ای از اهم مواردی است که بسیج رسانه گیلان می‌تواند با دانشگاه آزاد همکاری لازم را داشته باشد.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به شعار سال اشاره و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه علمی و تولیدی می‌توان با برپایی تورهای رسانه‌ای و بازدید خبرنگاران از این فعالیت‌ها، توانمندی و ظرفیت‌های این دانشگاه را شناسایی و به جامعه هدف انعکاس داد.

پارسا به سرعت علمی ایران در اروپا اشاره و تصریح کرد: با برگزاری مسابقات علمی رسانه‌ای می‌توان انگیزه اصحاب رسانه را در این حوزه افزایش داد.

گفتنی است، در پایان تفاهم‌نامه همکاری بسیج رسانه سپاه قدس با دانشگاه آزاد گیلان در زمینه ارتقاء سواد رسانه ای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه منعقد شد.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه