فرماندار فومن خبر داد:

مشارکت ۴۳ میلیاردی بخش خصوصی در پروژه های هفته دولت فومن

فرماندار فومن با اشاره به بهره برداری از ۴۲ پروژه طی هفته دولت در این شهرستان، گفت: بخش خصوصی در اجرای این پروژه ها ۴۳ میلیارد تومان مشارکت داشته است.

مشارکت ۴۳ میلیاردی بخش خصوصی در پروژه های هفته دولت فومن

به گزارش ۸دی،محمد رضا محسنی یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: به علت شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته دولت با حداقل جمعیت به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان عملکرد دولت و نظام دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بیان عملکردها بپردازند.

فرماندار فومن با بیان اینکه دولت شهید رجایی و باهنر خدمات ارزنده‌ای از خود بجا گذاشته‌اند، افزود: طرح حمایتی دولت شهید رجایی جهت حمایت از نیازمندان جامعه به الگوی دولت مردان برای حمایت از مستضعفان تبدیل شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های بین المللی که در طول چهل سال گذشته علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، گفت: این تحریم‌ها به رشد تولید داخلی در چهارچوب اقتصاد مقاومتی کمک شایان توجه‌ای کند.

محسنی از افتتاح ۴۲ پروژه به مناسبت هفته دولت در شهرستان فومن خبر داد و افزود: با اعتباری بالغ بر از ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه پروژه‌های هفته دولت در سال جاری برای ۱۲۸ نفر در شهرستان فومن شغل ایجاد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ۴۳ میلیارد تومان از مجموع این اعتبارات توسط بخش خصوصی تخصیص یافته شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه