نماینده مردم فومن و شفت در مجلس مطرح کرد:

لزوم واگذاری آموزش های مجازی به رسانه ملی در حوزه مدارس

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه واگذاری آموزش های مجازی به رسانه ملی در حوزه مدارس الزامی است، گفت: زیرساختهای آموزش مجازی در گیلان نیازمند توسعه همه جانبه است، تا تمام دانش آموزان بتوانند از خدمات آموزشی بهره ببرند.

لزوم واگذاری آموزش های مجازی به رسانه ملی در حوزه مدارس

به گزارش ۸دی،خلیل بهروزی فر درباره برگزاری مجازی کلاس های درس دانش آموزان در سال جدید تحصیلی در استان گیلان، اظهارداشت: برگزاری کلاس های آموزش مجازی در بحران کرونا ضروری است اما متاسفانه زیر ساخت های اینترنتی در این حوزه انتخابیه به نحو مطلوب محیا نیست.

وی با بیان اینکه زمانیکه زیر ساخت های اینترنتی برای برگزاری کلاس های آموزشی محیا نباشد، مسلم است بخشی از دانشجویان و دانش آموزان از تحصیل محروم می شوند، تصریح کرد: چه کسی پاسخگوی وضعیت کنونی زیر ساخت های اینترنتی برای برگزاری کلاس های آنلاین آموزشی است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس ادامه داد: برای برگزاری کلاس های آموزشی مجازی در کشور می بایست، برنامه ریزی کارشناسی شده در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: زمانیکه زیر ساخت های اینترنتی در تمام کشور محیا نیست، نمی توان کلاس های آموزشی را بویژه در مدارس مجازی برگزار کرد.

بهروزی فر افزود: برخی از خانواده ها به علت شرایط اقتصادی، توان خرید یک دستگاه تلفن همراه را نیز ندارند بنابراین برای اینکه تمام دانش آموزان بتوانند مطالب علمی را فرا گیرند، الزامی است که از رسانه ملی برای آموزش در سال جدید تحصیلی بهرمند شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه واگذاری آموزش های مجازی به رسانه ملی در حوزه مدارس الزامی است، یادآور شد: زیر ساخت های آموزش مجازی در گیلان نیازمند توسعه همه جانبه است تا تمام دانش آموزان بتوانند از خدمات آموزشی بهره ببرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه