بخشدار احمد سرگوراب شفت در گفتگو با ۸دی عنوان کرد:

پل چوبر به امامزاده ابراهیم بازگشایی شد/ خسارت به ۲۰ درصد اراضی کشاورزی منطقه

بخشدار احمد سرگوراب شفت گفت: پل بداب و پل چوبر دیروز اول صبح مسدود شدند اما در اسرع وقت هر دو پل بازگشایی شد.

پل چوبر به امامزاده ابراهیم بازگشایی شد/ خسارت به ۲۰ درصد اراضی کشاورزی منطقه

مقیمی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار هشت دی در خصوص آبگرفتگی پل چوبر به امامزاده ابراهیم در شهرستان شفت اظهارداشت: پل چوبر یک پل آبنماست که فلسفه وجودی این پل ها همین است که در موقع طغیان رودخانه و امواج آن پر و آب از روی آن جاری می شود.

وی گفت: پل بداب و پل چوبر دیروز اول صبح مسدود شدند اما در اسرع وقت هر دو پل بازگشایی شد.

مقیمی بیان کرد: پل بداب توسط پیمانکار طرف قرارداد اداره کل راه و شهرسازی شرکت آبرود مستقر و پل چوبر توسط اداره راهداری شهرستان با یک دستگاه بیل زنجیری بازگشایی شد.

بخشدار احمد سرگوراب در خصوص وضعیت منطقه و میزان خسارت ناشی از بارش های اخیر، اظهارداشت: عمده خسارت در حوزه اراضی کشاورزی بوده که با برآورد صورت گرفته ۲۰ درصد اراضی کشاورزی آسیب دیده باشد.

وی با بیان اینکه پل بداب و پل قدیم جیرده شفت هم به صورت آبنماست، ادامه داد: از اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتباری برای پل بداب و چوبر اختصاص یافت که این دو جزء پروژه های دولت است که باید اجرایی شود.

بخشدار احمد سرگوراب با بیان اینکه در محور امامزاده ابراهیم ۲ پل اصلی بر روی رودخانه پل بداب و پل چوبر است، گفت: این دو پل از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری به استان با برآورد اولیه هر کدام ۷.۵ میلیارد تومان در قالب پروژه ملی به مرحله مناقصه رفته است.

مقیمی افزود: پل بداب با افزایش اعتبار ۱۳.۵ میلیارد تومان به پیمانکار شرکت آبرود واگذار که عملیلت اجرایی آن از بهار امسال آغاز و در حال نصب پایه های پل است، پل آبنمای چوبر هم در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار بزودی عملیات اجرایی آن شروع می شود.

بخشدار احمد سرگوراب افزود: این دو پروژه جز پروژه های بزرگ دولت در شهرستان شفت که انشاءلله در سال های آتی شاهد بهره برداری آن خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه