سخنگوی ستاد رزمایش مواسات در گیلان:

۲۰ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت در گیلان توزیع شد

سخنگوی ستاد رزمایش مواسات در گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مواسات با محوریت نهضت تعاون و احسان در گیلان، گفت: این طرح از امروز (۱۵ مرداد) با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سراسر استان آغاز شد.

۲۰ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه امامت در گیلان توزیع شد

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام «ولی عادلی» در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح مواسات در گیلان، اظهارداشت: رزمایش مواسات ۲ با محوریت تعاون و احسان بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری از امروز  در سراسر استان گیلان آغاز شد.

وی با اشاره به تاکید کمک به نیازمندان در اسلام، اظهار کرد: انفاق و احسان به حدی کار بزرگ و ارزشمند است که در قرآن کریم بیش از ۸۰ بار به آن اشاره شده است.

سخنگوی ستاد رزمایش مواسات در گیلان با بیان اینکه انفاق سبب دفع بلا شده و در هنگام انفاق دعا مستجاب می‌شود، تاکید کرد: از مهمه مردم و خیرین می‌خواهیم که برای شفای همه بیماران و نجات مردم ایران اسلامی و جامعه جهانی از شر ویروس کرونا دعا کنند.

حجت‌الاسلام عادلی به اجرای موفقیت آمیز مرحله نخست طرح مواسات در گیلان اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست این طرح، مردم گیلان کمک‌های مومنانه خود به ارزش بیش از ۴۱ میلیارد تومان را بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع کردند.

سخنگوی ستاد رزمایش مواسات در گیلان با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح مواسات با محوریت نهضت تعاون و احسان در گیلان، گفت: این طرح از امروز (۱۵ مرداد) با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سراسر استان آغاز شد.

وی افزود: همچنین در این دوره از اجرای طرح مواسات، ۴۱ کمک جهیزیه به ارزش ریالی ۸ میلیارد تومان نیز به نوعروس و دامادهای نیازمند در سراسر استان گیلان اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام عادلی اذعان کرد: مرحله دوم رزمایش مواسات در گیلان از عید قربان آغاز شده و در دهه اول محرم و همچنین پایان ماه صفر ادامه می‌یابد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه