سخنان تند فمنیستی و ضد دین در بزرگترین گردهمایی علمی کشور در دانشگاه گیلان!+ صوت

این همایش که قرار بود ساعت ۱۶ برگزار گردد با یک ساعت تاخیرشروع و بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.در این همایش که اساسا” حرفی از صنعت در میان نبود به نقد عدم حضور زنان برابر با مردان در مدیریت اجرایی پرداخته شد.

سخنان تند فمنیستی و ضد دین در بزرگترین گردهمایی علمی کشور در دانشگاه گیلان!+ صوت

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از پیک دانشجو، در غروب روز پنج شنبه ۱۷ مهر ماه و در حاشیه اختتامیه هشتمین همایش دانشجویی مهندسی مکانیک کشور در دانشگاه گیلان،  میزگردی کاملا بی ربط به این همایش(به اعتراف مدعوین میز گرد ) با عنوان “بررسی نقش زنان درصنعت” و با حضور خانم دکتر اکرم قدیمی ریاست و عضو هیئت مدیره انجمن علم ایران ، خانم دکتر سیده فاطمه مقیمی رئیس کانون زنان بازرگان ایران، خانم مهندس ساحره میر سیدی مشاور استاندار گیلان و رئیس دفتر امور بانوان و خانم دکتر ژاله حساس خواه عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان ( متهم در تجمع دانشکده علوم پایه در فتنه ۸۸ ) در تالار حکمت دانشکده انسانی دانشگاه گیلان برگزار شد واین کار بزرگ علمی را زیر سوال برد.

این همایش که قرار بود ساعت ۱۶ برگزار گردد با یک ساعت تاخیرشروع و بیش از ۲ ساعت به طول انجامید.در این همایش که اساسا” حرفی از صنعت در میان نبود به نقد عدم حضور زنان برابر با مردان در مدیریت اجرایی پرداخته شد.

از این میز گرد تنها به بیان چند جمله کلیدی اکتفا میکنیم و سپس چند سوال اساسی

– یکی از شاخصه های توسعه پایدار حضور زنان در صنعت است

– تساوی حقوق زن و مرد یعنی حضور یکسان در صنعت.

 

– رشد ناموزن تحصیلات و اثرگذاری در جامعه (چرا زنان با وجود تخصیص ۶۰ در صدی ورودی مقطع کارشناسی دانشگاهها سهم ناچیزی در مدیریت جامعه دارند.

– موانع قانونی و حقوقی جدی برای رشد زنان وجود دارد.

– تمدن ازادی بیشترزنان را میطلبد.

– چرا ۶۰ در صد کار دنیا را زنان انجام میدهند و تنها یک دهم درآمد و یک صدم مالکیت دنیا به زنان میرسد.

۱۴۰۰سال پیش قرآن آمده واحکامش ناظر بر شرایط ان دوران است و تفسیر هایی هم که از ان میشود هم توسط مردان نوشته شده و سلیقه ایست(به نفع خود مردان)

و اما چند سوال اساسی

واقعا برگزاری چنین میزگردی ارتباطی به این همایش دارد؟

چرا باید مباحث علوم اجتماعی توسط اساتیدی در علوم غیرمرتبط  در میان دانشجویان گفته شود؟ و حتی یک کارشناس هم جهت دفاع دعوت نشود؟

چرا باید یک میزگرد تبدیل به کرسی آزاد اندیشی شود که دانشجویان هیچ نقشی در آن ندارند؟

آیا نمی شود این مطالب را جایی دیگر بیان نمود که گره ای باز شود؟

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
دانشجو
اگر دین ندارید آزاده باشید. حود من یکی از شرکت کنندگان بودم و شاهدبودم که جلسه با حفظ کامل حرمت دین برگزارشد.. هشدار و ارجاعتان میدهم به روایات و احادیث در مورد مجازات ریختن آبروی یک مومن!
بهنام
جناب دانشجو لطفا اون فایل های صوتی را play بفرمایید. شاید مرورگر شما ساپورت نمی کنه. این فایل ها ساختگی نیست که. این کنفرانس چه ربطی به این صحبت ها داره آخه. یه کرسی می گرفتن من می اومدم کلی صحبت می کردم.
منصور صادقی
توسعه انسانی که به عنوان محور پیشرفت از نظر این دسته از نوچه های غربی شناخته می شود همان فمینیسم است که توسط دولت های فراماسونر و غربی تهیه شده و توسط سازمان ملل به کشورهای دیگر تجویز می شود. نوچه های این جریان نیز در کشور های دیگر صرفا مرتب این حرف را تکرار می کنند که این مدل پیشرفت است و این دروغ و فریب را مرتب تکرار می کنند بدون آنکه اشاره کنند که این مدل پیشرفت چیست و چه تبعات بد و ناگواری برای جامعه دارد. اینها از علم و دانش چیزی نفهمیده اند جز آنکه اندیشه کفر را حفظ کرده و در این جلسات بازگو کنند.
یزدان
دانشجوی عزیز یک مقدار روایات رو که از پیغمبر ومعصومین رسیده رو بخونید که چقدر درباره نهی حضور زنان درجامعه و مشورت نکردن با آنان در امور مملکتی هستش خدا شر این فیمینیستهارو از سر جامعه اسلامی ما برداره
در حاشیه