هافبک سپیدرود رشت:

از اینکه نمی توانم سپیدرود را کمک کنم ناراحتم

حاتم زاده، هافبک سپیدرود رشت گفت: از بدشانسی مصدوم شدم و از اینکه نمی توانم در بازی های باقی مانده تیم را کمک کنم خیلی ناراحت هستم.

از اینکه نمی توانم سپیدرود را کمک کنم ناراحتم
به گزارش ۸دی، یاسر حاتم زاده در خصوص مصدومیت خود اظهار کرد: در بازی دوستانه ای که انجام دادیم بر اثر برخورد با مدافع حریف پایم پیچ خورد و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم و پس از MRI با تشخیص پزشکان ۲ الی ۳ هفته از میادین دور خواهم بود.
حاتم زاده در خصوص وضعیت حساس این روزهای سپیدرود بیان داشت : به دلیل وقفه ای که به خاطر شیوع بیماری کرونا در مسابقات افتاد تیم ما از لحاظ بدنی نتوانست آمادگی خود را حفظ کند و از طرفی تغییرات مکرر مربیان سبب ایجاد حاشیه هایی در تیم شد از همه مهم تر با بدشانسی های زیادی در بازی ها مواجه شدیم چرا که موقعیت هایی که ایجاد می کردیم تبدیل به گل نمی شد و اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتایج تیم ما گذاشت.
هافبک سپیدرود در مورد جدایی پاشازاده گفت : ایشان مربی خوب و با دانشی هستند اما شب بازی با گل ریحان با شاهینی ها مذاکره کردند که اگر در تیم سپیدرود می ماندند نتایج مطلوبی می گرفتند چرا که مربی کاربلدی هستند.
حاتم زاده افزود : ۳ بازی حساس پیش رو داریم که اگر بازیکنان همت کرده و یکدل باشند می توانیم نتایج مطلوب کسب کنیم.
وی در خصوص عملکرد مطلوبش در ترکیب سپیدرود بیان کرد: تا زمانی که اجازه بازی از سوی کادرفنی تیم داشتم با تمام توان برای این تیم دوس داشتنی زحمت کشیده و کمک کردیم اما با بدشانسی مصدوم شدم و از اینکه نمی توانم در بازی های باقی مانده تیم را کمک کنم خیلی ناراحت هستم.
هافبک سپیدرود در مورد بازی با خوشه طلایی ساوه نیز گفت : تیم خوشه طلایی تیم مدعی و خوبی است اما هیچ غیرممکنی وجود ندارد و ممکن است سپیدرود شگفتی ساز شده و نتیجه خوبی را در این دیدار کسب کند.
حاتم زاده در مورد برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران اظهار داشت : هواداران قوت قلب برای بازیکنان هستند که اگر هواداران را کنار خود داشتیم تاثیر زیادی بر روحیه‌مان می گذاشتند هواداران سپیدرود با این تیم زندگی می کنند و تیم‌شان را خیلی دوست دارند اما حیف که کرونا سبب شد آنها را کنار خودمان نداشته باشیم.
وی در خصوص اینکه حسی که در همکاری با ۴ مربی در تیم سپیدرود داشت چگونه حسی بود گفت : نادر دست نشان زحمات زیادی برای من کشید به من اعتماد کرد که جا دارد از ایشان بابت تمام زحماتی که کشیدند تشکر ویژه ای داشته باشم.
در پایان در خصوص اینکه چه دلایلی سبب شده تا تیم های گیلانی فقط برای بقا در لیگ بجنگند گفت : به نظر من دلایل اصلی و می توان گفت تلخ عدم نتیجه گیری تیم های گیلانی کم لطفی مسئولان و نبود بوجه کافی است که سبب شده تیم های گیلانی هر فصل برای بقا در لیگ بجنگند.

منبع: در اسپورت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه