فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت در رودسر

فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق منزل و اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان رودسر خبر داد.

اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت در رودسر

به گزارش ۸دی،سردار “عزیزاله ملکی” با اعلام این خبر اطهارکرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تعقیب سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت، متهم این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۳۰ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان رودسر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.
سردار ملکی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی مالخر ۴۸ ساله این پرونده نیز دستگیر و به همراه سارق ۳۶ ساله به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بی‌توجهی مردم را از علت اصلی وقوع سرقت در استان اعلام کرد و از شهروندان خواست، هشدارهای انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
برای پیشگیری از سرقت یادتون باشه که: 1- سارقین روح نیستند که از دیوار عبور کنند 2- درب، بالکن، پاسیو و پنجره ها، معابری هستند که سارقین استفاده میکنند 3- اگر اموال ارزشمند قابل حمل دارید و مجردی یا با خانواده زندگی میکنید و نگران مشکلات ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون: الف- سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم‌ نیست. ب- درب باید فقط قفل ضد دیلـم داشته باشه که حتی کلید ساز هم نتونه با شاه کلید، مته، پیچگوشتی، انبرقفلی و دیلم باز یا تخریبش کنه. ج- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم امکان نداشته باشه. د- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز و ... درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، گاوصندوق ضد دیلم بخرید که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن از داخل گاوصندوق سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.
در حاشیه