استاندار گیلان در دیدار با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات برای ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی

ارسلانزارع پرداخت تسهیلات لازم برای ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی در مناطق شهری را گامی جدی در راستای حمایت از اشتغال پایدار در روستا‌ها دانست.

پرداخت تسهیلات برای ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی

به گزارش ۸دی،  ارسلان زارع، استاندار گیلان در دیدار با اصغر نورالله زاده،  مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، با اشاره به عملکرد مناسب این صندوق در جلب رضایتمندی ارباب رجوع ، گفت: لازم است متناسب با شعار جهش تولید که برای سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده؛ پرداخت تسهیلات به طرح‌های مرتبط با اشتغالزایی بیشتر مورد توجه باشد.

او  زنجیره آموزش، تولید، بازاریابی و فروش را در رونق اشتغال به ویژه اشتغال روستایی مهم خواند و به جوانان دانش آموخته بخش کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های زیادی در مناطق مختلف استان برای تولید محصولات متنوع کشاورزی وجود دارد که قرارداد‌های مبتنی بر تولید و همچنین فروش تضمینی، در این بخش موثر است.

استاندار گیلان گفت: برای مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی خصوصا صنایع دستی، در مناطق شهری، زمین‌هایی در اختیار شهرداری هاست که می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 زارع تأکید کرد که این برنامه از شهرستان رشت به مرحله اجرا گذاشته شود و باید گیلان در خصوص ایجاد مراکز عرضه و فروش محصولات روستایی در مناطق شهری، در سطح کشور پیش رو باشد.

اصغر نوراله زاده ، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید نیز در این دیدار؛ ایجاد کسب و کار را امری مهم خواند و گفت: آماده هم افزایی با دستگاه‌های اجرایی در راستای تامین اعتبار برای ایجاد بازارچه‌های عرضه و فروش محصولات روستایی در شهر‌های مختلف هستیم.

او  کمک به تامین اعتبار طرح‌هایی که در شهر‌ها در حال انجام است را از دیگر اقداماتی خواند که صندوق کارآفرینی امید می‌تواند همکاری‌های لازم را داشته باشد و افزود: از کارآفرینانی که علاقمند به دریافت تسهیلات مرتبط باشند، حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید، مزیت‌های روستا‌ها را محور توسعه قرار داده و اجرای طرح روستای بدون بیکار در راستای همین برنامه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه