فرماندار رشت برای هیچ فردی حکم مشاوری صادر نکرده است

در پی برخی مطالب در فضای مجازی روابط عمومی فرمانداری رشت اعلام کرد: فرماندار شهرستان رشت از بدو خدمت تا کنون هیچ انتصابی تحت عنوان مشاور نداشته است.

فرماندار رشت برای هیچ فردی حکم مشاوری صادر نکرده است

به گزارش ۸دی، در پی انتشار مطلبی تحت «انتقاد مشاور فرماندار رشت و حامی روحانی از قرارداد با چینی‌ها» در گیلان پرس، یاسر علیجانی‌ مدیر روابط عمومی فرمانداری رشت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره ادعای برخی از فعالان رسانه مبنی بر اینکه سمت مشاوری فرمانداری رشت را دارند اظهار داشت: فرماندار رشت به صورت رسمی هیچ مشاوری ندارد.

وی افزود: در زمان فرمانداران اسبق، برای برخی از اشخاص، احکامی تحت عنوان مشاور صادر شده بود که با حضور فرماندار سابق، ابلاغ مشاوران قبلی لغو شد و فرماندار جدید رشت نیز تاکنون هیچ ابلاغی تحت عنوان مشاور برای هیچ فردی صادر نکرده است.

گفتنی است در دی ماه گذشته و در زمان فرمانداری میرشمس مومنی زاده، روابط عمومی فرمانداری رشت در پی اظهار نظر برخی اشخاص با عنوان مشاور فرمانداری، طی بیانیه ای اعلام کرده بود فرماندار رشت هیچ مشاوری ندارد با این وجود همچنان برخی در صفحات مجازی خود را مشاور فرماندار رشت معرفی می‌کنند.

به نظر می‌رسد فرمانداری رشت باید با برخورد مناسب با این افراد، مانع استفاده ابزاری برخی به اصطلاح فعالان رسانه‌ای از عناوین و مسئولیت‌های انتصابی شود.

منبع: گیلان پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه