امضای تفاهم نامه معاونت توسعه و فناوری صدا و سیما و استانداری گیلان

تفاهم نامه همکاری معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما و استانداری گیلان امروز برای توسعه و بروز رسانی زیرساخت های فنی صدا و سیما ی مرکز استان امضاء شد.

امضای تفاهم نامه معاونت توسعه و فناوری صدا و سیما و استانداری گیلان

به گزارش ۸دی،  طبق این تفاهم نامه، زیرساخت های پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی و رادیویی در گیلان تکمیل و بروز رسانی خواهد شد.
در مراسم امضاء این تفاهم نامه استاندار گیلان با بیان اینکه ۷۰ درصد گیلان تحت پوشش دیجیتالی شبکه های صدا و سیما است گفت : برای تقویت و به حداقل رساندن نارضایتی ها و اختلالات لازم است همه مناطق گیلان تحت پوشش صدا و سیما باشد.

ارسلان زارع افزود : برای این کار اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه همکاری معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما و استانداری گیلان ، طرفین ۵۰ درصد این اعتبار را تعهد کرده اند گفت : این تفاهم نامه گام مؤثری در راستای راضایتمندی مردم از پوشش صدا و سیما خواهد بود.

معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز زیرساخت های فنی رسانه در گیلان را خوب ارزیابی کرد و گفت: اولویت معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیما پوشش حداکثری برنامه های این سازمان در سطح کشور است که نیازمند همکاری مدیران ارشد استان ها است.

رضا علیدادی به شیوع گسترده بیماری کرونا و اهمیت آموزش از طریق رسانه اشاره کرد و افزود: لازم است در این شرایط مشکلات فنی و زیرساختی به حداقل برسد.

وی گفت : توسعه همه نیازهای زیرساختی از جمله اهداف این تفاهم نامه است.
محمدباقر باقرزاده نیز مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز از همراهی و همکاری استانداری گیلان با رسانه ملی در مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه