بازگشایی سینما طلوع فومن با اکران «شنای پروانه»

درهای سینما طلوع فومن پس ازچند ماه تعطیلی، و رعایت پروتکل های بهداشتی، با اکران فیلم «شنای پروانه» به روی علاقه مندان باز شد.

بازگشایی سینما طلوع فومن با اکران «شنای پروانه»

به گزارش ۸دی،درهای سینما طلوع فومن بعد از چند ماه تعطیلی به‌خاطر بحران کرونا، از روز شنبه هفتم تیر ماه سال جاری، با اکران فیلم «شنای پروانه» ساخته «محمد کارت» به روی علاقه مندان باز شد.

یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اعلام معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ایران، سینماها می توانند با ظرفیت پنجاه درصد و رعایت اصول بهداشتی فعالیت اکران عمومی خود را آغاز کنند.

وی تصریح کرد: در راستای مراقبت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹)، و رعایت نکات بهداشتی و اهمیت سلامت تماشاچیان و تکریم ارباب رجوع، در روز شنبه هفتم تیر ماه با همکاری شهرداری فومن، با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات نسبت به شست‌وشو، گندزدایی و ضدعفونی صندلی ها، سن، سالن ها، محوطه و راه پله های سینما طلوع فومن اقدام شد.

سینمای فومن با اکران «شنای پروانه» آغاز به کار کردرئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطر نشان کرد: گندزدایی کامل سینما طبق پروتکل اعلامی وزارت بهداشت و درمان، چیدمان تماشاچیان بر روی صندلی‌ها به صورت دو درمیان و نسبت به ردیف بعدی با حالت ضربدری، استفاده از دستکش و ماسک برای کارکنان سینما، پخش تیزر آموزشی با موضوع چگونگی رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا قبل ازنمایش فیلم، در دسترس بودن صابون مایع و مواد ضدعفونی برای استفاده تماشاگران، جلوگیری از ورود افراد مشکوک به بیماری و نظافت،ضدعفونی کردن مستمر سالن نمایش فیلم، سالن انتظار، سرویس هاس بهداشتی و کلیه مکان‌های مورد استفاده تماشاگران مطابق اصول بهداشتی از اهم تمهیدات و اقدام های پیش بینی شده حمید ثابت مسئول سینما طلوع فومن عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه