فرمانده سپاه قدس گیلان:

نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس مهم ترین کار در حوزه فرهنگی است

سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس را مهم ترین کار در حوزه فرهنگی است گفت: باید یاد بگیریم که در مواجه با موانع دلسرد نشویم.

نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس مهم ترین کار در حوزه فرهنگی است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در سالن اجتماعات شهدای ناجا کار در موضوع دفاع مقدس را بسیار سخت دانست و اظهار کرد: تنها با نگاه جهادی می‌توان در این عرصه فعالیت کرد.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در کار جهادی حتما باید هدف خدا باشد و از حالت عادی بیشتر کار کنیم گفت: در کار جهادی موانع جزئی از کار است و موانع ما کارهای اداری است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد هزینه جنگ توسط خود مردم تهیه‌ شد افزود: اگر این کار به دولتی ها سپرده میشد در همان ابتدا شکست می‌خوردیم اما امام ره مردم را در این حوزه پشتیبانی و انسانی دخیل کرد.

وی گفت: با روحیه جهادی سرهنگ بایرامی فضای دفاع مقدس استان تغییر کرد، و ایشان در تهران با سمت جدید می‌تواند منشأ اثری برای گیلان باشد‌.

عبدالله‌پور نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس را مهم ترین کار در حوزه فرهنگی دانست و اذعان کرد: یاد بگیریم با موانع دلسرد نشویم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه