رئیس ستاد دیه گیلان عنوان کرد:

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان

رئیس ستاد دیه گیلان گفت: ۳۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد در گیلان در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان

به گزارش ۸دی،علیرضا یزدانی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد با ۷ میلیارد تومان دیه ، جریمه و بدهی از زندان ها آزاد شدند، اظهارکرد: ۳ میلیارد تومان از بدهی ۷ میلیارد تومانی این زندانیان را شاکیان بخشیدند ، یک میلیارد تومان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان تامین و ۳ میلیارد تومان بقیه را با حکم مراجع قضایی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط شد.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در گیلان برگزار نمی شود اضافه کرد : امسال گیلان به عنوان دومین استان بعد از تهران زکات فطریه گیلانیان برای تامین بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیرعمد بصورت غیرحضوری جمع آوری می کند.
رئیس ستاد دیه گیلان با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال  برای۴ هزار خیر شهرستان رشت دعوت نامه هایی برای جمع آوری کمک ها فرستاده شد گفت : خیران استان تاکنون ۳۶۳ میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.
یزدانی از آزادی ۴۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و افزود : این زندانیان ۱۷۵ میلیارد تومان دیه ، جریمه و بدهی داشتند که از این مبلغ ۶۳ میلیارد تومان را شاکیان بخشیدند ، ۱۱ میلیارد تومان را خیران و ستاد دیه استان فراهم کرد ، ۷۱۸ میلیون تومان را خانواده زندانیان تامین کردند و ۱۰۰ میلیون تومان باقیمانده را مراجع قضایی تقسیط کردند.
وی از خیران گیلانی خواست کمک های خود را به شماره حساب ۰۱۰۵۴۵۱۶۱۷۰۶ بانک ملی و ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ بانک تجارت و کارت بانکی به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ ستاد دیه گیلان واریز کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه