مدیرکل صداو سیمای گیلان:

سوم خرداد الگو حماسه ملی، دینی و انقلابی است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: سوم خرداد روزی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو از حماسه ملی، دینی و انقلابی است.

سوم خرداد الگو حماسه ملی، دینی و انقلابی است

به گزارش ۸دی،محمدباقر باقرزاده امروز در نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان که در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد حماسه سوم خرداد را یکی از پر افتخارترین مقاطع دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: سوم خرداد روزی است که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو از حماسه ملی، دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به در پیش بودن چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: صداوسیما در چهل سالگی انقلاب برنامه های خوبی رقم زد و برای چله دفاع مقدس نیز این برنامه ها با جدیت اجرا خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برگزاری یادواره مجازی گفت: برای سوم خرداد نیز می شود از هم اکنون برای برگزاری یادواره مجازی برنامه ریزی کرد.

وی با بیان اینکه بزرگداشت رسانه ای سوم خرداد با توجه به شرایط موجود باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد، یادآور شد: مشارکت همگان در اجرای هرچه بهتر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت دفاع مقدس دامنه دارتر نسبت به گذشته برگزار شود، اضافه کرد: باید از هم اکنون ویژه برنامه های قوی برای گرامیداشت چله دفاع مقدس پیش بینی شود.

مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان از پخش تولیدات مشترک در فضای مجازی با محوریت چله انقلاب خبر داد و گفت: همزمان با گرامیداشت چله انقلاب کلیپ ها و انیمیشن ها با موضوع حوزه دفاع مقدس از طریق صداوسیما پخش خواهد شد.

باقرزاده از طراحی مسابقه تلفنی خبر داد و گفت: بخشی از سوالات این مسابقه را می‌توانیم به حوزه دفاع مقدس اختصاص دهیم.

وی با اشاره به حضور رزمندگان گیلانی در عملیات های مختلف و درخشش گیلانیان در دوران مقدس گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان با همکاری سایر رسانه‌ها آمادگی دارد تا ناگفته های دوران دفاع مقدس را از زبان رزمندگان در اختیار مردم قرار دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه