۲ کشته و ۲۳ مصدوم در پی زلزله دماوند/ تداوم ۴۸ ساعته آماده باش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از کشته شدن ۲ نفر و مصدومیت ۲۳ تَن در پی زلزله بامداد جمعه در استان تهران خبر داد و گفت: آماده باش تا بامداد یکشنبه در سطح استان تهران تداوم دارد.

۲ کشته و ۲۳ مصدوم در پی زلزله دماوند/ تداوم ۴۸ ساعته آماده باش

به گزارش ۸دی، منصور درجاتی در خصوص وقوع زلزله بامداد جمعه در دماوند و مصدومین و خسارات احتمالی آن اظهار داشت: خود زلزله به طور مستقیم کشته‌ای برجا نگذاشته است، اما متأسفانه دو نفر در پی تبعات ناشی از زلزله جان سپردند، که یک نفر از آنها مردی ۶٠ ساله بود، که در رودهن حین فرار بر اثر تروما از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و جان سپرد.

وی گفت: متوفی دوم یک خانم ۲۱ ساله است، که بر اثر ایست قلبی جان داد و علاوه بر این ۲۳ نفر نیز مصدوم شدند، که مصدومیت ۱۲ تن سطحی بود و ۱۱ مصدوم دیگر از ترس زلزله و یا حوادث حسن فرار دچار آسیب دیدگی شدند، که همه این مصدومان از مراکز درمانی مرخص شده و هم‌اکنون هیچکدام از مصدومان بستری نیستند.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد، که زلزله دماوند خسارت محسوسی نداشته است، ریزش‌های جزئی کوه در برخی محورهای مواصلاتی شمال و شرق تهران داشتیم، که در همان ساعات اولیه رفع شد و تردد هم اکنون به طور عادی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران برخی ادعاها مبنی بر ریزش سد در دماوند را به شدت رد کرد و افزود: سد خاکی کشاورزی «رستم آباد» در دماوند نیز بررسی شده و این سد آسیبی ندیده است.

وی از تداوم آماده باش ستادهای مدیریت بحران استان تهران در برابر وقوع زلزله طی ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: این آماده باش تا بامداد یکشنبه تداوم خواهد داشت.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه